FANDOM

Aloe jest rośliną z Plants vs. Zombies 2. Leczy roślinę znajdującą się na polu z prawej strony, jednak aby zaczął ją leczyć, jej zdrowie musi osiągnąć połowę. Uzdrawia on 10 punktów zdrowia co ok. 10 sekund. Jest powiązany z Epic Questem "Aloe, Salut!" i zostaje odblokowany po wygraniu ósmego kroku.

Etymologia

Roślina bazuje na aloesie zwyczajnym. Jego umiejętność leczenia odnosi się do tego, że w prawdziwym życiu jest rośliną leczniczą.

Opis w Almanacu

Sun cost: 75

Toughness: Typical
Range: Close
Recharge: Sluggish

Aloes heal injured plants to their immediate right.

Special: Activates when plant damage reaches 50%

Aloe likes to soothe. He likes to alleviate, he likes to restore, he likes to mend. But don't ask him to revive. He's touchy about revival.

TŁUMACZENIE

Koszt w słońcach: 75

Wytrzymałość: Typowa
Zasięg: Bliski
Odnawianie: Powolne

Aloesy leczą zranione rośliny po ich prawej stronie.

Umiejętność specjalna: Aktywuje się gdy zdrowie rośliny osiągnie 50%

Aloe lubi uśmierzać ból. Lubi przynosić ulgę, lubi odnawiać, lubi uzdrawiać. Ale nie pytaj go o odradzanie. Jest przewrażliwiony na punkcie odradzania.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Kiedy Aloe otrzyma Plant Fooda, uleczy do pełni zdrowia rośliny w obszarze 3x3.

Strategie

Roślinę warto stawiać za roślinami defensywnymi, dzięki czemu linia obrony gracza może wytrzymać dłużej. Posadzenie go za Garliciem umożliwi czosnkowi przeniesienie większej ilości zombie na inne linie. Aloe jest szczególnie skuteczny w duecie z Chard Guardem, ponieważ jeśli zostanie on uleczony, wszystkie jego liście zostaną odnowione, co jest dobrą alternatywą dla używaniu na nim Plant Fooda lub stawianiu na nim innych Chard Guardów ulepszeniem Wall-nut First Aid.

Twórcy sugerują używania go wraz z Kiwibeastem. Aloe nie będzie osłabiał Kiwibeasta poprzez leczenie, a odnowi mu to zdrowie, co pozwala mu przetrwać dłużej.

Galeria

Aloe Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Aloe.

Aloe

Ciekawostki