FANDOM

Może chodziło ci o Backup Dancera z Plants vs. Zombies Heroes?

Backup Dancer jest zombie pojawiającym się pierwszy raz w etapie Noc. Zombie tych przywołuje na około siebie Dancing Zombie w liczbie czterech. Backup Dancerzy będą przywoływani tak długo, jak Dancing Zombie znajduje się na polu gry.

Opis w Suburban Almanac

BACKUP DANCER

These zombies appear in sets of four whenever Dancing Zombie rocks out.

Toughness: low

Backup Dancer Zombie spent six years perfecting his art at the Chewliard Performing Arts School in Zombie New York City.

TŁUMACZENIE

BACKUP DANCER

Zombie te pojawiają się w czwórkach, kiedy Dancing Zombie daje czadu.

Wytrzymałość: niska

Backup Dancer Zombie spędził sześć lat na udoskonalaniu swojego dzieła w Chewliard Performing Arts School w Nowym Jorku Zombie.

Występowanie

Strategie

Sami w sobie Backup Dancerzy nie stanowią dużego problemu, jednak kontrolujący je Dancing Zombie już tak. Należy go jak najszybciej pokonać lub zahipnotyzować za pomocą Hypno-shrooma, aby nie tworzył już więcej Backup Dancerów. Dobrym pomysłem jest użycie Cherry Bomba, który pozbędzie się Dancing Zombie oraz przywołanych przez niego tancerzy.

Galeria

Backup Dancer1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Backup Dancer.

Backup Dancer1

Ciekawostki

Stary Backup Dancer

Stary wygląd Backup Dancera

  • Stary wygląd Backup Dancera jest wzorowany prawdopodobnie na tych z teledysku Michaela Jacksona o tytule "Bad".
  • Stary Backup Dancer oraz Pole Vaulting Zombie to jedyni zombie z opaskami na głowie.
  • Jeśli Dancing Zombie lub którykolwiek z Backup Dancerów zostanie spowolniony lub sparaliżowany, reszta grupy także się spowolni.
  • Nowy Backup Dancer i Ladder Zombie to jedyne zombie z wąsami (jeśli tryb z wąsami jest wyłączony).
    • Tryb z wąsami nie wpływa na tych zombie.
  • Backup Dancerzy oraz Zombie Bobsled Team to jedyne zombie z pierwszej części, które pojawiają się w grupie czterech zombie.

Zobacz też