FANDOM

Może chodziło ci o Banana Launchera, kartę z Plants vs. Zombies Heroes?

Banana Launcher jest piątą i ostatnią rośliną zdobywaną w Big Wave Beach. Naciskamy na niego, by się uzbroił, a następnie celujemy tam gdzie chcemy strzelić i naciskamy ponownie. Zadaje masywne obrażenia, większość zombie umiera po oberwaniu bananem. Jego pocisk odnawia się co 20 sekund.

Etymologia

Roślina ta pochodzi od banana. Słowo 'launcher' oznacza 'wyrzutnia', co wraz z pierwszym słowem tworzy zwrot 'wyrzutnia bananów'.

Opis w Suburban Almanac

Sun Cost: 500

DAMAGE: Massive
AREA: Tile
RECHARGE: Sluggish

Banana Launchers can fire explosive bananas at any tile on the lawn.

Usage: Tap to arm, tap on target tile on fire
Range: Anywhere to lawn
Special: On impact, explodes in small area

It's important to avoid stereotyping as much as possible. Stereotypes are often flat-out wrong. And also hurtful. But honestly. Banana Launcher is TOTALLY bananas.

TŁUMACZENIE

Koszt: 500

Obrażenia: Masywne
Zasięg: Kratka
Odnawianie: Powolne

Wyrzutnie bananów potrafią strzelać eksplodującymi bananami na dowolnym polu.

Użycie: Naciśnij by uzbroić, wyceluj by wystrzelić.
Zasięg: Wszędzie na planszy
Umiejętność specjalna: Wybucha na małej powierzchni.

Ważne jest aby unikać stereotypu za wszelką cenę. Zazwyczaj stereotyp jest stekiem bzdur, często bolesnych bzdur. Lecz wyrzutnie bananów zachowują się TOTALNIE jak banany.

Ulepszenia

Gdy Banana Launcher otrzyma Plant Fooda, wystrzeli cztery ogromne banany w losowe zombie na ekranie.

Strategie

Banana Launchera lepiej stawiać na samym końcu trawnika, ponieważ jest bardzo drogą rośliną, która najlepiej spisuje się na dystans. Warto używać go na większe hordy zombie, atakuje wtedy bowiem wszystkie zombie w zasięgu 1x2. Nie warto stosować go na poziomy krótkie (jednofalowe), bo nie wybije tyle zombie ile będzie mógł na poziomach dłuższych.

Galeria

Banana Launcher Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Banana Launcher.

Banana Launcher

Ciekawostki

  • Jest wzorowany na Cob Cannonie z pierwszej części gry. Kosztuje tyle samo (jeśli wziąć pod uwagę cenę wyłącznie Cob Cannona bez Kernel-pultów) oraz wykonuje podobne czynności w prawie tym samym odstępie czasu. Zajmuje jednak mniej miejsca i bardziej przydaje się na zwykłych poziomach.
  • Możemy go używać już w 23. dniu Big Wave Beach, jednak odblokowujemy go dopiero w 27.
  • Po wystrzeleniu pocisku Banana Launcher staje się niedojrzały i smutny.
  • W chińskiej wersji podczas Plant Fooda atakuje aż 5 bananami.
  • Nie można go posadzić na wagonikach.
  • Jeżeli będziemy tylko nim pokonywać zombie, otrzymamy osiągnięcie Banana Storm.

Zobacz też