FANDOM

Biała Rzodkiew (白萝卜; pinyin: bái luóbo) jest pierwszą rośliną w Kongfu World w chińskiej wersji Plants vs. Zombies 2. Posiada mniej zdrowia od Wall-nuta, ale nie może być przyciągnięty przez Zombie Qigong albo wessany przez czarną dziurę. Dodatkowo chroni inne rośliny za nim przed wciągnięciem lub wessaniem.

Etymologia

Biała Rzodkiew jest oparta na rzodkwi japońskiej, ale jego wygląd przypomina bardziej rzodkiew chińską.

Opis w Almanacu

Plants vs. Zombies 2

Koszt słońca: 50

Wytrzymałość: Wysoka (Podwyższona w grze)
Odnawianie: Powolne (Szybkie w grze)

稳固地立在地上,抵抗气功僵尸的法术和时空黑洞的吞噬。

植物特征:白色植物
白萝卜学了很多年气功, 但他一直都只会一招: 纹丝不动。

TŁUMACZENIE

Biała Rzodkiew zakorzenia się w ziemi na stałe, broniąc przed Zombie Qigong i czarnymi dziurami.

Cecha charakterystyczna: biała roślina
Biała Rzodkiew uczył się Qigong przez wiele lat, ale nauczył się jednej sztuczki: żadnego ruchu.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Plant Food

Gdy Białej Rzodkwi damy Plant Food, stworzy kopię samego siebie.

Z kostiumem (Chińska wersja)

Biała Rzodkiew wytworzy dwie kopie.

System poziomów (Chińska wersja)

Poziom Ulepszenie Opis
Level2Icon BialaRzodkiewUpgrade1
Odkrywanie własnej obrony
Biała Rzodkiew zyskuje umiejętność podwójnego atakowania zombie jedną kratkę przed nim.
CombatTrainingIcon
Trening bojowy
Biała Rzodkiew zyskuje 50% ataku i wytrzymałości (łącznie 150%).
Level3Icon BialaRzodkiewUpgrade2
Trening ramion
Moc ataku Białej Rzodkwi jest podwojona.
CellActivationIcon
Aktywacja komórek
Biała Rzodkiew zyskuje dodatkowe 50% ataku i wytrzymałości (łącznie 200%).
Level4Icon AbilityAwakenIcon
Pobudzenie zdolności
Białą Rzodkiew może wykonać swój efekt Plant Food przy posadzeniu.
FightingPowerIcon
Waleczna moc
Biała Rzodkiew zyskuje kolejne 50% wytrzymałości (łącznie 250%).

Strategie

Roślina ta jest bardzo przydatna podczas poziomów, gdzie znajdują się czarne dziury i Zombie Qigong. Posadź Białą Rzodkiew na przodzie ofensywnych roślin, żeby zapobiec wessaniu albo przyciągnięciu roślin. Nie zalecane stosowania jej przy Mecha-Football Zombie albo Fisherman Zombie, która jest łatwo przesuwana przez nich. Warto używać jej podczas walki z Prochowym Diabłem, który może wzywać Zombie Qigong.

Jest bardzo przydatna jako słabsza, ale szybsza wersja Wall-nuta, która posiada szybką odnowę i tę samą cenę.

Galeria

Bialarzodkiew2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Biała Rzodkiew.

Bialarzodkiew2

Ciekawostki

  • Biała Rzodkiew, Infi-nut, Chard Guard, Endurian oraz Celery Stalker są jedynymi roślinami posiadające podwyższoną wytrzymałość.
  • Jest to pierwsza roślina posiadająca szybkie odnawianie. Kolejne rośliny to Red Stinger (kiedy jest posadzony najdalej od domu) oraz Primal Wall-nut.
  • Jako, że jest zakopany w ziemi, to nie może być postawiony na deskach w Pirate Seas. Podobnie jest u Potato MinePęd Bambusa, Celery Stalker, Primal Potato Mine oraz Escape Root.
  • Tak, jak Tall-nut oraz Garlic (oboje tylko w pierwszej części gry z serii), płaczą przy niskim zdrowiu.
  • Posiada korzenie podobne do stóp oraz jej liście są związane w kucyk.
  • Mimo, że potrafi odeprzeć przyciąganie Zombie Qigong, roślina ta nie potrafi odeprzeć ataku Mecha-Football Zombie oraz Fisherman Zombie.
  • Podczas efektu Plant Food, robi taki sam dźwięk jak Potato Mine, kiedy na niej się użyje Plant Fooda.
  • Jej czas odnowienia jest bardzo unikalny, ponieważ zaczyna się odnawiać, kiedy gracz zdąży zebrać już drugie słońce.

Zobacz też