FANDOM

Blockhead Zombie jest ósmym zombie występującym w świecie Frostbite Caves w grze Plants vs. Zombies 2. Podobnie do Knight Zombie z Dark Ages nie posiada umiejętności specjalnej, lecz potrafi wytrzymać ogromną ilość obrażeń. Mimo posiadania bloku lodu na głowie, rośliny ogniste zadają mu takie same obrażenia co inne.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

TOUGHNESS: Machined
SPEED: Basic

The ice block on his head provides amazing protection from damage.

One day, a Cave Zombie fell head-first into a glacial stream. It had been a bad day already, so he lay there in the frigid water for a long time contemplating the insignificance of his life. When he finally stood up, he discovered that his head was encased in ice. At last, his life had meaning! He was unique! He was Blockhead Zombie! At least, that's his story and he's sticking to it.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Machina
Szybkość: Zwyczajna

Blok lodu znajdujący się na jego głowie chroni go przed masywnymi obrażeniami.

Pewnego dnia Cave Zombie przewrócił się na głowę, wpadając do okropnie zimnego strumienia. Miał akurat zły dzień, więc został w wodzie i myślał nad swoim beznadziejnym życiem. Po tych wywodach, wstając, zauważył, że jego głowa jest cała w lodzie. W końcu jego życie zaczęło mieć sens! Był wyjątkowy! Był Blockhead Zombie! Przynajmniej on tak uważa.

Występowanie

Plants vs. Zombies 2

Player's House: Piñata Party

Frostbite Caves - Dnie 8, 11, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, Icebound Battleground, Piñata Party i "Rescue the Gold Bloom" Epic Quest - Kroki 3 i 9

Modern Day: Dzien 34, i Highway to the Danger Room (tylko portal).

Strategia

Plants vs. Zombies 2

Blockhead Zombie jest bardzo wytrzymały i podobny do Knight Zombie. Nie posiada jednak żadnych, typowych tylko dla niego słabości. Skuteczną bronią przeciw niemu jest dowolna roślina natychmiastowa, która zawsze go załatwi.

Pomimo swojego bloku lodu rośliny ogniste nie są skuteczniejsze niż te zwykłe. Najlepszą rośliną ze świata w którym najczęściej występuje jest Chard Guard, który pozwoli innym roślinom odetchnąć przez chwilę.

Galeria

Blockhead Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Blockhead Zombie.

Blockhead Zombie2

Ciekawostki

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies 2