FANDOM

Może chodziło ci o Bloomeranga z Plants vs. Zombies Heroes?

Bloomerang (z ang. Kwiatorang) jest drugą rośliną, którą zdobywamy w Ancient Egypt w Plants vs. Zombies 2. Jej bumerangi potrafią uderzyć maksymalnie trzy cele, które ponownie otrzymują obrażenia przy powrocie. Jest to pierwsza, nowa roślina wprowadzona w grze.

Etymologia

Bloomerang jest złożeniem słów "Bloom" (kwiat, rozkwit) oraz "Boomerang".

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 175

DAMAGE: Normal
RANGE: Multi-Hit
RECHARGE: Fast

Bloomerangs can hit up to three targets in their lane, twice!

Special: can hit up to 3 targets, with two hits each

As the first new member to your home defense team, Bloomerang enjoys long walkabouts with his friend, Koala Bear, and listening to his Bob Barley albums out back.

TŁUMACZENIE

Koszt: 175

OBRAŻENIA: Standardowe
ZASIĘG: Multi-cios
ODNAWIANIE: Szybkie

Bloomerang potrafi uderzyć maksymalnie trzy cele na swojej linii, i to podwójnie!

Umiejętność specjalna: Potrafi uderzyć maksymalnie trzy cele, uderzając podwójnie

Jako nowy członek do twojej drużyny obronnej domu, Bloomerang lubi spacerować z jego przyjacielem, Misiem Koalą oraz słuchać albumy Boba Barleya po outbacku.

Ulepszenia

Plant Food

Po daniu roślinie Plant Fooda, Bloomerang ciosa po dziesięć bumerangów z czterech stron, które potem powracają.

Z kostiumem (Chińska wersja)

Bloomerang ciosa wielkimi bumerangami, które zadają większe obrażenia.

System poziomów (Chińska wersja)

Poziom Ulepszenie Opis
Level2Icon BloomerangUpgrade1
Bindowanie
Koszt słoneczny zmniejsza się o 5 słońc wraz z każdym Bloomerangiem na polu.
CombatTrainingIcon
Trening bojowy
Bloomerang zyskuje 50% ataku i wytrzymałości (łącznie 150%).
Level3Icon BloomerangUpgrade2
Silniejsze bindowanie
CellActivationIcon
Aktywacja komórek
Bloomerang zyskuje dodatkowe 50% ataku i wytrzymałości (łącznie 200%).
Level4Icon AbilityAwakenIcon
Pobudzenie zdolności
Bloomerang może wykonać swój efekt Plant Food przy posadzeniu.
FightingPowerIcon
Waleczna moc
Bloomerang zyskuje kolejne 50% ataku i wytrzymałości (łącznie 250%).

Strategie

Bloomerang jest pierwszą rośliną, która może uderzać kilka celów naraz. Jest efektywnym narzędziem do walki z Camel Zombies oraz do usuwania nagrobków na początkowych poziomach. Jednak z czasem roślina staje się nieużyteczna ze względu na kolejne rośliny takie jak Laser Bean, Fume-shroom, A.K.E.E. oraz Cactus, które mają możliwość uderzenia więcej niż trzech wrogów w tym samym czasie albo zadawania większych obrażeń w szybszym tempie.

Bloomerang może być użyty przeciwko Zombie Chicken oraz Ice Weasel. Pokonując jednocześnie trzy zwierzęta, radzi sobie lepiej niż inne rośliny balistyczne. Sadząc przy lewej stronie, roślina czeka mniej czasu na powrót bumeranga, przy czym będzie mogła atakować częściej. Jej bumerangi potrafią ominąć tarczę stworzoną przez Shield Zombie. Roślina jest również efektowna przeciwko Excavator Zombie oraz Parasol Zombie.

Galeria

Bloomerang2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Bloomerang.
Bloomerang2

Ciekawostki

  • Jeśli gracz się bliżej przyjrzy, może zobaczyć, że Bloomerang posiada dziewięć bumerangów. Posiada je wszystkie, nawet jeśli wyrzuci jednego z nich.
  • Bloomerang jest jednym z sześciu roślin występujących w zwiastunie "Plants vs. Zombies 2", które walczą z zombie. Pozostałe rośliny to: Pea Pod, Bonk Choy, Peashooter, Sunflower i Wall-nut.
  • W opisie Almanac, Bob Barley jest parodią Boba Marleya, jamajskiego piosenkarza.
  • Tutaj są zawarte nawiązania do Australii oraz Jamajki:
    • Pocisk jest oparty na bumerangu, broni stworzonej w starożytnej Australii.
    • Przyjaźni się z misiem koalą, który jest zwierzęciem żyjącym w Australii.
    • W opis Almanac jest podane określenie "outback".
  • Jej kostium jest nakryciem głowy używanym przez Rastafarian w typowym, jamajskim ubiorze.
  • Jester Zombie potrafi odbić jej bumerang, ale zamiast być zranionym od pocisku, Bloomerang łapie bumerang, niwelując obrażenia.
  • Jak Bloomerang wystrzeli bumerang, a gracz wykopie roślinę, to pocisk nie znika. Jeśli tak się stanie, to Jester Zombie nie będzie mógł odbić ataku.
  • W poprzednich aktualizacjach w Chińskiej wersji Bloomerang nie łapał bumeranga, pozwalając atakować zombie od tyłu.
  • Nightshade jest rośliną podobnie wyglądającą do Bloomeranga.

Zobacz też