FANDOM

Catapult Zombie to zombie występujący w Plants vs. Zombies z etapu Dach. Porusza się on swoim wehikułem do przodu, dojeżdżając do 2 kratki, a następnie wystrzeliwuje piłki do koszykówki w roślinę znajdującą się najbliżej kosiarek. Jego ogromną słabością są Spikeweedy, mogące uśmiercić go natychmiastowo. Jest dwudziestym drugim zombie w Adventure Mode.

Opis w Suburban Almanac

CATAPULT ZOMBIE

Catapult Zombie operates heavy machinery.

Toughness: medium
Special: lobs basketballs at your plants

Of all the things Catapult Zombie could launch with his catapult, basketballs seemed like the best and most obvious choice.

TŁUMACZENIE

Catapult Zombie

Catapult Zombie operuje ciężką maszynerią.

Wytrzymałość: średnia
Umiejętność specjalna: strzela piłkami w twoje rośliny

Ze wszystkich pomysłów Catapult Zombie, co można wystrzelić z jego katapulty, to piłka do koszykówki była najsensowniejszą ideą.

Występowanie

Strategie

Przeciwko pociskom Catapult Zombie bardzo skuteczna jest Umbrella Leaf. Powinno się ją stawiać na miejscach 2x2 i 2x4. Samego Catapult Zombie można wykończyć combo Gatling Pea z Torchwoodem. Bardziej skuteczne jest jednak używanie Spikeweedu lub Spikerocku.

Galeria

Catapult Zombie Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Catapult Zombie.

Catapult Zombie

Ciekawostki

  • Posiada tylko 20 piłek. Gdy mu się wszystkie skończą, zaczyna jechać przed siebie miażdżąc wszystko na swojej drodze.
  • Jego pojazd jest jedynym w całej grze z limitowaną amunicją.
  • Sześć piłek może zniszczyć roślinę.

Zobacz też