FANDOM

Może chodziło ci o Cattail z Plants vs. Zombies Heroes?

Cattail jest rośliną pojawiającą się w Plants vs. Zombies. Jest ona ulepszeniem Lily Pada. Roślinę tę można kupić w Crazy Dave's Twiddydinkies po ukończeniu poziomu 4-4 za 10,000$. Jest jedną z dwóch roślin, która potrafi strzelić w Zombie bez względu gdzie się aktualnie znajduje (drugą rośliną jest Cob Cannon). Może być ona użyta tylko w poziomach z basenem.

Etymologia

Nazwa "Cattail" jest grą słów. Sama roślina bazuje na Pałce szerokolistnej, zaś przedrostek "cat" wywodzi się od Kota domowego.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies

Cattail

Cattails can attack any lane and shoot down balloon zombies too.

Must be planted on lily pads.

"Woof!" says Cattail. "Woof woof woof! Does this confuse you? Do you expect me to say "Meow" like a cat jut because the word "cat" is my name and I also look like a cat? That's not how things work around here. I refuse to be pigeonholed."

Cost: 225
Recharge: very slow

TŁUMACZENIE

Cattail

Cattail może atakować na każdej linii oraz zestrzeliwać balonowe zombie.

Musi być posadzony na lily padzie.

"Woof!" mówi Cattail. "Woof woof woof! Dezorientuje cię to? Czy twierdzisz, że mam mówić "Meow" jak kot tylko dlatego, że słowo "kot" jest w moim imieniu i wyglądam jak kot? To nie jest tak jak myślisz. Nie chcę się dać tak zaszufladkować."

Koszt: 225
Odnawianie: bardzo wolne

Strategie

Cattail jest bardzo przydatną rośliną na poziomach z basenem. Prócz atakowania zombie na swojej linii, atakuje też pozostałe, wspomagając pozostałe rośliny. Gdy posadzimy tą roślinę, nie musimy już sadzić Cactusa, gdyż Cattail może zestrzeliwać Balloon Zombie. Zaleca się ustawianie go jak najbliżej domu, by zminimalizować ryzyko, że zostanie zjedzony przez wynurzające się zombie z basenu.

Na poziomach typu endless jest bardzo przydatną rośliną, ale trzeba ją dobrze zabezpieczyć z uwagi na to, że drożeje z każdym posadzeniem.

Galeria

Cattail Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cattail.

Cattail

Zobacz też