FANDOM

Coffee Bean jest to roślina natychmiastowa o pojedynczym użyciu występująca w Plants vs. Zombies. Budzi ona grzyby, które śpią w dzień, co nam pozwala używanie ich w etapach, które dzieją się w ciągu dnia (Dzień, Basen i Dach).

Etymologia

Nazwa Coffee Bean pochodzi od nazwy owoców Kawowca, potocznie zwanych 'ziarnami kawy' (w ang. 'coffee bean').

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies

Coffee Bean

Use Coffee Beans to wake up sleeping mushrooms.

Usage: single use, instant
Special: can be planted over another plant, wakes up mushrooms

"Hey, guys, hey!" says Coffee Bean. "Hey! What's up? Who's that? Hey! Didja see that thing? What thing? Whoa! Lions!" Yep, Coffee Bean sure does get excited.

Cost: 75

Recharge: fast

TŁUMACZENIE

Coffee Bean

Użyj Coffee Beanów do obudzenia śpiących grzybów.

Użycie: pojedyncze użycie, natychmiastowe
Umiejętność specjalna: może być sadzony nad inną rośliną, budzi grzyby

"Hej ludzie, hej!" mówi Coffee Bean. "Hej! Co jest? Kto tam? Hej! Widzisz tą rzecz? Jaką rzecz? Whoa! Lwy!" Tak, Coffee Bean z pewnością się podekscytował.

Koszt: 75

Odnawianie: szybkie

Strategie

Plants vs. Zombies

Mimo niskiego kosztu grzybów, koszt Coffee Beana równy 75 słońc jest i tak zbyt duży by je obudzić. Najlepiej jest używać Coffee Beana z grzybami, posiadającymi jakąś specjalną zdolność, np. Magnet-shroom, Gloom-shroom, Hypno-shroom, Ice-shroom lub też Doom-shroom. Można go też wykorzystać aby grzyby natychmiastowe użyć później, jak będziesz ich potrzebował.

Galeria

Coffee Bean Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Coffee Bean.

Coffee Bean

Ciekawostki

Informacje ogólne

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies

  • Coffee Bean to jedyna roślina z którą zombie nigdy nie będą próbować wejść w interakcję.
  • Można zauważyć, że w opisie w Suburban Almanac, Coffee Bean lewituje. To prawdopodobnie dlatego, że sadzony jest na samej górze grzyba, więc powinien znajdować się nad ziemią.
  • Kiedy Coffee Bean jest używany, zmienia się w coś w rodzaju proszku z kawy.
  • Dźwięk kiedy Coffee Bean budzi grzyba jest słyszalny także jako dźwięk wychodzenia Digger Zombie spod ziemi.
  • Bungee Zombie nie jest w stanie ukraść Coffee Beana, w przeciwieństwie to większości innych roślin. Zamiast tego kradnie grzyba na którym został posadzony.

Charakterystyczne dla Plants vs. Zombies 2 (chińska wersja)

  • Ponieważ grzyby nie śpią w tej części gry podczas dnia to funkcja Coffee Beana zmieniła się. Budzi on teraz rośliny, które zostały uśpione przez Archmage Zombie na obszarze 3x3.
    • Także nieznacznie zwiększa atak roślin na obszarze 3x3.

Zobacz też