Może chodziło ci o Citrona z gry Plants vs. Zombies Heroes lub o Citrona z Plants vs. Zombies 2?
MiniCytryn

Cytryn (z angielskiego Citron) to jedna z klas roślin z gry Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest podróżującą w czasie pomarańczą, świetnie spisującą się atakami z zaskoczenia na krótkim dystansie.

Podstawową bronią Cytryna jest Pomarańczowy promień. Jest to ciągły promień lasera zadający przeciągające się w czasie obrażenia i posiadająca nieograniczoną amunicję, przez co nie trzeba go przeładowywać. Zadaje znacznie większe obrażenia jeśli przeciwnik znajduje się blisko. Może się jednak przegrzać, przez co nie będzie można używać go przez krótką chwilę.

Warianty

Cytryn posiada 5 wariantów:

Opis w Albumie z naklejkami

"Cytryn to podróżnik w czasie, łowca nagród z przyszłości, a do tego... pomarańcza. Przybył tu, by żuć gumę i dokopać Z-Mechowi, ale guma mu już się skończyła."

Opis w grze

Użyj jego kulistej formy, aby wtoczyć się w sam środek walki, a następnie natychmiast przejdź do ataku i pokonaj hordę zombie pomarańczowym promieniem!

Umiejętności specjalne

  • Elektrobrzoskwinia: To nie tylko elektroniczna brzoskwinia ze słodką nazwą. Jej impuls elektromagnetyczny został specjalnie zaprojektowany, by ogłuszać zombie, a zwłaszcza Z-Mechy!
  • Cytrynowa kula: Któż nie chciałby zmienić się w kulę i przetoczyć się przez trapiące go problemy? Cytryn nie tylko się toczy, on wlatuje w przeciwnika z super prędkością i w super stylu.
  • Tarcza skórkowa: Stanowiąca najnowsze zdobycze biocytroniki, tarcza skórkowa pochłania wszelkie obrażenia, pozwalając tobie strzelać przez nią!
  • Tarcza nastroju: Mocniejsza niż tarcza skórkowa. Wytrzyma o wiele silniejszy atak, ale działa znacznie krócej. Zmienia kolor w zależności od otrzymanych obrażeń!

W trybie kuli

  • Hiperkula: Aktywuj nowoczesną technologię kuli, aby na jakiś czas zwiększyć prędkość ruchu i wzmocnić skok!
  • Wirujący sprint: Naładuj, a następnie wystrzel się w stronę wroga, aby zadać ogromne obrażenia.

Strategia

Cytryn jest bardzo dobry do ataków z zaskoczenia. Podczas walki jego laser może szybko pozbawiać przeciwników zdrowia, jeśli atakuje się z bliska, i stosunkowo łatwo jest nim likwidować biegające wokół Impy. Łatwiej jest nim także zdejmować Papugi wysyłane przez Kapitanów Siwobrodych. Tarczę skórkową warto mieć aktywną kiedy tylko się da, ponieważ stanowi one dodatkową ochronę i przedłuża żywot Cytryna na polu walki. W sytuacjach kiedy przeciwników jest dużo i są blisko siebie można użyć Elektrobrzoskwini, żeby ogłuszyć ich wszystkich (Sama brzoskwinia zadaje także niewielkie obrażenia). Elektrobrzoskwinia jest także doskonała w walce z Z-Mechami, ponieważ ogłusza je na kilka sekund, uniemożliwiając im atakowanie i dając innym roślinom możliwość łatwego i szybkiego ich zniszczenia.

Tryb kuli można wykorzystywać do szybkiego zmieniania pozycji podczas starć, szczególnie kiedy laser się przegrzeje, do odwrotu z pola walki w celu zregenerowania zdrowia lub by zbliżyć się do wroga. Dzięki Hiperkuli można wymanewrować przeciwników i szybko dostać się do snajperów takich jak Piraci czy Zamaskowani Snajperzy, natomiast Wirujący sprint najlepiej wykorzystywać przeciwko nadbiegającym Impom, gdyż bezpośrednie uderzenie nim pokonuje ich natychmiast.

Galeria

CytrynGW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cytryn.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

CytrynGW2

Ciekawostki

  • Jest drugim, za Pniakiem, wariantem roślin posiadającym najwięcej zdrowia (200 punktów zdrowia).
    • Wykluczając jeden z jego wariantów ze zwiększonym zdrowiem (Żelaznego Cytryna), jest także trzecią najtwardszą rośliną w grze. Więcej zdrowia ma tylko Pniak (275 pkt. zdrowia) i Opancerzony Pożeracz (215 pkt. zdrowia).
  • W odróżnieniu od swojego odpowiednika z Plants vs. Zombies 2 nie strzela ogromną kulą z ust.
  • W trybie flagi jest najwolniejszą postacią w całej grze.
  • Jego nazwa prawdopodobnie nawiązuje do cytryny, jednak on sam jest pomarańczą.
    • Może to być spowodowane tym, że zarówno cytryna jak i pomarańcza zaliczane są do cytrusów.
    • Może również nawiązywać do kryształu o tej samej nazwie.