FANDOM

Może chodziło ci o Citrona z gry Plants vs. Zombies Heroes lub o Citrona z Plants vs. Zombies 2?
MiniCytryn

Cytryn (z angielskiego Citron) to jedna z klas roślin z gry Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest podróżującą w czasie pomarańczą, świetnie spisującą się atakami z zaskoczenia.

Podstawową bronią Cytryna jest Pomarańczowy Promień. Jest to broń zadająca przeciągające się w czasie obrażenia i posiadająca nieograniczoną amunicję, przez co nie trzeba go przeładowywać. Może się jednak przegrzać, przez co nie będzie można używać go przez krótką chwilę.

Warianty

Cytryn posiada 5 wariantów:

Opis w Stickerbooku

"Cytryn to podróżnik w czasie, łowca nagród z przyszłości, a do tego... pomarańcza. Przybył tu, by żuć gumę i dokopać Z-Mechowi, ale guma mu już się skończyła."

Umiejętności specjalne

  • Elektrobrzoskwinia: To nie tylko elektroniczna brzoskwinia ze słodką nazwą. Jej impuls elektromagnetyczny został specjalnie zaprojektowany, by ogłuszać zombie, a zwłaszcza Z-Mechy!
  • Cytrynowa kula: Któż nie chciałby zmienić się w kulę i przetoczyć się przez trapiące go problemy? Cytryn nie tylko się toczy, on wlatuje w przeciwnika z super prędkością i w super stylu.
  • Tarcza skórkowa: Stanowiąca najnowsze zdobycze biocytroniki, tarcza skórkowa pochłania wszelkie obrażenia, pozwalając tobie strzelać przez nią!

W trybie kuli

  • Hiperkula: Aktywuj nowoczesną technologię kuli, aby na jakiś czas zwiększyć prędkość ruchu i wzmocnić skok!
  • Wirujący sprint: Naładuj, a następnie wystrzel się w stronę wroga, aby zadać ogromne obrażenia.

Strategia

Cytryn jest bardzo dobry zarówno do ataków z zaskoczenia, jak i z dalekiej odległości. Podczas walki jego laser może szybko pozbawiać przeciwników zdrowia i stosunkowo łatwo jest nim likwidować biegające wokół Impy. łatwiej jest nim także zdejmować Papugi wysyłane przez Kapitanów Siwobrodych. Tarczę skórkową warto mieć aktywną kiedy tylko się da, ponieważ stanowi one dodatkową ochronę i przedłuża żywot Cytryna na polu walki. W sytuacjach kiedy przeciwników jest dużo i są blisko siebie można użyć Elektrobrzoskwini, żeby ogłuszyć ich wszystkich (Sama brzoskwinia zadaje także niewielkie obrażenia). Elektrobrzoskwinia jest także doskonała w walce z Z-Mechami, ponieważ ogłusza je na kilka sekund, uniemożliwiając im atakowanie i dając innym roślinom możliwość łatwego i szybkiego ich zniszczenia.

Tryb kuli można wykorzystywać do szybkiego zmieniania pozycji podczas starć, szczególnie kiedy laser się przegrzeje, albo do odwrotu z pola walki w celu zregenerowania zdrowia. Dzięki Hiperkuli można dostać się na wyższą pozycję strzelecką, ewentualnie można także wymanewrować przeciwników i szybko dostać się do snajperów takich jak Piraci czy Zamaskowani Snajperzy, natomiast Wirujący sprint najlepiej wykorzystywać przeciwko nadbiegającym Impom, gdyż bezpośrednie uderzenie nim pokonuje ich natychmiast.

Galeria

Cytryn Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cytryn.

Cytryn

Ciekawostki

  • Jest najtwardszą rośliną (200 punktów zdrowia). Z zombie, dorównuje mu tylko Gwiazda Sportu i Supermózg.
    • Jest także drugą najtwardszą rośliną w grze. Więcej życia ma tylko Pancerny Chomper z ulepszeniem zwiększającym jego zdrowie (ma wtedy 225 punktów życia)
  • W odróżnieniu od swojego odpowiednika z Plants vs. Zombies 2 nie strzela ogromną kulą z ust.
  • W trybie flagi jest najwolniejszą postacią w całej grze.
  • Jego nazwa nawiązuje do cytryny, jednak on sam jest pomarańczą.
    • Może to być spowodowane tym, że zarówno cytryna jak i pomarańcza zaliczane są do cytrusów.