FANDOM

Dancing Zombie jest przeciwnikiem z etapu Noc z gry Plants vs. Zombies. Przywołuje on Backup Dancerów dookoła siebie.

Opis w Suburban Almanac

DANCING ZOMBIE

Any resemblance between Dancing Zombie and persons living or dead is purely coincidental.

Toughness: medium
Special: summons back-up dancers

Dancing Zombie's latest album, "GrarrBRAINSarblarbl," is already rocketing up the undead charts.

TŁUMACZENIE

DANCING ZOMBIE

Jakiekolwiek podobieństwo pomiędzy Dancing Zombie a osobami żywymi lub martwymi jest czysto przypadkowe.

Wytrzymałość: średnia
Umiejętność specjalna: przywołuje tancerzy pomocników

Najnowszy album Dancing Zombie, "GrarrMÓZGIarblarbl," już podbija listy przebojów nieumarłych.

Występowanie

Strategie

Ponieważ jeden z Backup Dancerów jest przyzywany przed Dancing Zombie, rośliny strzelające pociskami są mniej skuteczne. W walce z nim przydaje się Fume-shroom, ze względu na to, że może atakować tańczącego zombie nawet jeśli przed nim znajduje się przywołany przez niego tancerz. Cherry Bomb i Doom-shroom są w stanie pozbyć się całej piątki przeciwników. Można też wykorzystać Jalapeno, ale nie wyeliminuje Backup Dancerów na sąsiednich rzędach. Dobrym pomysłem jest użycie Hypno-shrooma, ponieważ zahipnotyzowany Dancing Zombie będzie przyzywać tancerzy walczących po stronie gracza. Dobrze też posadzić przed nim Wall-nuta lub inną roślinę defensywną, ponieważ jak będzie ją powoli jadł, to Backup Dancerzy, których stworzył będą stać w miejscu, co pozwoli na ich szybsze wyeliminowanie. Dodatkowo w niektórych wersjach można otrzymać za to osiągnięcie - Thrilling the Zombies bądź Disco is Undead.

I, Zombie

W trybie I, Zombie Dancing Zombie kosztuje najwięcej ze wszystkich, bo aż 350 słońc. Warto zauważyć, że jeśli zostanie wykorzystany właściwie, 3 mózgi zostaną zjedzone używając tylko niego. Najlepiej postawić go na rzędzie, na którym nie jest narażony na ataki strzelających roślin. Przywoływani przez niego tancerze będą unieszkodliwiać rośliny niszczące natychmiastowo (Squash, Potato Mine czy Chomper), więc warto stawiać go tam, gdzie jest ich dużo.

Galeria

New Dancing Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Dancing Zombie.

New Dancing Zombie2

Ciekawostki

  • Stary Dancing Zombie

    Stary wygląd Dancing Zombie

    Początkowo Dancing Zombie był wzorowany na Michaelu Jacksonie w przebraniu z teledysku Thriller, jednak jego wygląd został później zmieniony na tancerza disco.
  • Dancing Zombie i jego Backup Dancerzy to obecnie jedyne zombie, których wygląd został zmieniony.
  • Pojawia się w Plants vs. Zombies 2, lecz jako Disco Jetpack Zombie przywoływany przez Disco-tron 3000.

Zobacz też