FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Gargantuara?

Gargantuar Prime to specjalny wariant Gargantuara ze świata Far Future z gry Plants vs. Zombies 2. Porusza się wolniej od innych Gargantuarów, ale napotykając roślinę, uderza dwukrotnie, co pozwala mu szybciej zniszczyć roślinę ze zbroją utworzoną przez Plant Fooda. Może też strzelać laserem z oczu w losowe pola, przez co niszczy znajdujące się tam rośliny i zombie. Jest maszyną, co oznacza, że może zostać tymczasowo wyłączony przez E.M.Peacha.

Opis w Suburban Almanac

Toughness: Great
Speed: Stiff

Has it all: heavy armor, laser eyes, smashing arms, and Bug Bot deployment system.

Damage: crushes plants with arms
Damage: randomly burns tiles with laser eyes
Special: launches Bug Bot when damaged

The imp pilots of the Gargantuar Prime series are handpicked by Dr. Zomboss himself. They are the imp elite. The small, the mean, and the fearless! But mostly the ones who drive a stick shift.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Wielka
Szybkość: Sztywna

Ma to wszystko: ciężką zbroję, laserowe oczy, miażdżące ręce i system wystrzeliwania Bug Botów.

Obrażenia: niszczy rośliny używając rąk
Obrażenia: pali losowe pola laserem z oczu
Umiejętność specjalna: wystrzeliwuje Bug Bota po otrzymaniu obrażeń

Impy piloci Gargantuarów Prime są ręcznie wybierani przez Dr. Zombossa we własnej osobie. Są impową elitą. Mali, wredni i nieustraszeni! Ale głównie ci, którzy potrafią korzystać z ręcznej skrzyni biegów.

Występowanie

Strategie

Ten Gargantuar może być groźny ze względu na jego atak dystansowy. Warto mieć na uwadze, że jest to maszyna, co oznacza, że E.M.Peach jest w stanie chwilowo go unieruchomić. Można go również zatrzymać używając Iceberg Lettuce. Dobrym sposobem pozbywania się pojedynczych Gargantuarów Prime jest użycie Plant Fooda na Citronie.

Galeria

Gargantuar Prime2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gargantuar Prime.

Gargantuar Prime2

Ciekawostki

  • Nazwa nawiązuje do Optimusa Prime, bohatera serii Transformers.
  • On i Gargantuar Pirate są jedynymi Gargantuarami, którzy wystrzeliwują Impa zamiast nim rzucać.
  • Pomimo faktu, że Shrinking Violet niszczy Impy, po zmniejszeniu Gargantuara Prime sterujący nim Imp nie zostaje zniszczony.
  • Jest drugim przeciwnikiem, który może niszczyć innych zombie. Pierwszym jest Dr. Zomboss w swoich Zombotach.

Zobacz też