FANDOM

Giga-Football Zombie jest ubranym na czarno-szaro wariantem Football Zombie z pierwszej części gry. Możemy go spotkać w Vasebreakerze online lub podczas Survival: Endless na późniejszych falach. Ma taką samą wytrzymałość co Gargantuar, lecz porusza się szybciej (tak jak zwykły Football Zombie).

Występowanie

Strategie

Giga-Football Zombie jest hybrydą Football Zombie i Gargantuara. Strategie są więc połączeniem skutecznych taktyk przeciw pierwszemu, jak i drugiemu. Do jego szybkiego zlikwidowania wystarczą 2 strzały Cob Cannonem lub użycie 2 roślin natychmiastowych. Można zawsze też próbować z kilkoma Gatling Pea z Torchwoodem, przed którymi powinien stać Tall-nut (lub inny orzech) by je chronić przed zabójczą prędkością ogromnego futbolisty.

Można także spróbować Chomperem, który ma szansę jednak okazać się nieskuteczny.

Galeria

Giga-Football Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Giga-Football Zombie.
Giga-Football Zombie1

Ciekawostki

  • Giga-Football Zombie jest jednym z kilku zombie nie znajdujących się w Almanacu (pozostałymi są: Giga-gargantuar,Trash Can Zombie, Target Zombie i Catapult Baseball Zombie).
  • Jedyną rzeczą, którą ma czerwoną są skarpety.
  • Może przetrwać atak 5 Wall-nutami lub 5 Explode-o-nutami w Wall-nut Bowling.