FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Gargantuara?

Giga-gargantuar - zombie występujący w Plants vs. Zombies. Ma on dwukrotnie większą wytrzymałość niż Gargantuar. Pojawia się tylko na poziomach typu endless. Jest drugim najpotężniejszym zombie w grze (pierwszym jest Dr. Zomboss).

Występowanie

Strategie

Giga-gargantuar jest bardzo trudny do pokonania bez dobrze zorganizowanej taktyki. Nie opłaca się przeciwko niemu używać instant-killi, ponieważ na późniejszych falach po prostu one nie wystarczą (chodzi tu o czas ich regeneracji. Nawet jeśli weźniemy same rośliny typu Potato Mine, to nie pokonają wielu olbrzymów.) Dlatego też dobrze użyć przeciwko niemu Cob Cannon. Jest to roślina na tyle potężna, że zadaje takie same obrażenia co instanty, ale nic nie kosztuje. Warto mieć 2 rzędy tych roślin i okazyjnie wspomagać się Cherry Bombem. Czasami nawet Cob Cannony nie wystarczają ze względu na to, że Giga-Gargantuar wytrzymuje cztery instant-kille. Jeżeli nie można nadrobić Cob Cannonami, to 4-5 Gatling Pea wzmocnione Torchwoodem nie pozwolą mu dojść do około 3 kratki na linii. Problematyczne mogą być Football Zombie lub Ladder Zombie oraz inne Gargantuary/Giga-Gargantuary, gdyż ich wtargniecie przed tego osobnika spowoduje atakowanie wyżej wymienionych zombie przez co Giga-Gargantuar może łatwiej wyniszczyć naszą linię. Spikerock będzie niesamowicie użyteczny, gdyż może wytrzymać dziewięć jego uderzeń.

Galeria

Giga-gargantuar1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Giga-gargantuar.

Giga-gargantuar1

Ciekawostki

  • Jest jednym z zombie, który nie występuje w Suburban Almanacu.
  • Pojawia się zwykle na późniejszych falach Survival Endless.
  • Gdy zostanie wysadzony, jego oczy zmieniają kolor na biały.
  • Razem z Giga-Football Zombie są gigantycznymi formami innych zombie
  • Jest jedynym zombie ekskluzywnym dla trybów endless.
  • Pomimo tego, że sam jest lepszą wersją swojego protoplasty, to wyrzucane przez niego Impy są tak słabe jak zawsze.

Zobacz też