FANDOM

MiniGroszko

Groszkostrzelec (oryginalnie Peashooter) to podstawowa klasa w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i jej kontynuacji. Świetnie się nadaje do bezpośrednich ataków. Posiada przeciętną ilość punktów zdrowia.

Warianty

Plants vs. Zombies Garden Warfare

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Powracają wszystkie warianty (poza Jagodostrzelcem). Dochodzą dodatkowo 2 nowe.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Peashooter is always in the front line fight against any Zombie invasion. He likes to play things fast, loose, and frantic adopting more of a run and gun mentality. When he sneezes he's a danger to both himself and others around him.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Groszkostrzelec zawsze stoi na froncie podczas inwazji zombie. Lubi grać szybko i nieszablonowo, strzelając do każdego, kto wejdzie mu w drogę. Kiedy kicha, zagraża zarówno sobie, jak i wszystkim dookoła.

Wygląd

Cała postać Groszkostrzelca jest zielona, co może być nawiązaniem do amunicji, której używa. Jest średniej wielkości. Niewiele różni się od swojej wersji dwuwymiarowej z Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies 2.

PeashooterUlepszenia

Ulepszenia

  • Hiper Plant Food - szybsze przeładowywanie
  • Więcej grochu! - więcej amunicji
  • Super groch - większe obrażenia

Dotyczy zarówno 1, jak i 2 części gry.

Umiejętności specjalne

Strategia

Jest to klasa przeznaczona do bezpośrednich i szybkich natarć. Gracz używający tej klasy nie powinien się zatrzymywać podczas atakowania przeciwnika z uwagi na opóźnienie w wystrzeliwaniu grochu. Klasa ta może również wspomagać inne.

Galeria

PeashooterGardenWarfare Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Groszkostrzelec (Plants vs. Zombies: Garden Warfare).

PeashooterGardenWarfare

Ciekawostki

  • Jest to najczęściej wybierana klasa przez nowych graczy.
  • W Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 jeśli porozmawia on z Dmuchawcem, to ten wybuchnie dając nam monety.