FANDOM

Ice Weasel to zombie występujący w Plants vs. Zombies 2 w świecie Frostbite Caves. Zostaje uwolniony w grupach, gdy zranimy Weasel Hoarder. Łasice są podobne do Zombie Chickenów, aczkolwiek posiadają ośmiokrotnie większą wytrzymałość (absorbują 2 punkty obrażeń, podczas gdy kurczaki absorbują 0,25) i poruszają się wolniej. Potrafią też przebiegać po krach lodowych bez zmiany linii.

Opis w Almanacu

TOUGHNESS: Fragile
SPEED: Flighty

Once released, weasels run full speed even over ice floes to nibble your brains.

Skweek-ka-REE!

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Delikatna
Szybkość: Niestateczna

Kiedy tylko łasice zostaną wypuszczone, z pełną prędkością, nawet ponad krami, ruszają, by wyskubać ci mózg.

Kłik-Kłik-SZSZSZ!

Strategie

Najlepiej przeciwko lodowym łasicom sprawują się kolce w podłożu (Spikeweed, Spikerock), rośliny obszarowe (Phat Beet, Snapdragon) oraz rośliny przebijające (Laser Bean, Cactus).

Źle natomiast przeciw nim działają rośliny lobujące, a skuteczność roślin strzelających prosto różni się ze względu na wystrzeliwane pociski. Peashooter może sobie nie dać rady. Z kolei Lightning Reed, potężny w walce z kurczakami, w wypadku łasic jest mało skuteczny ze względu na ich większą wytrzymałość.

Galeria

Ice Weasel2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ice Weasel.

Ice Weasel2

Ciekawostki

  • Lodowa Łasica, Nieumarła Kura i Jurajski Imp to obecnie jedyne zombie z wytrzymałością Fragile.
  • Gdy umiera, pojawiają się strzępki sierści.
  • Łasica, Kura i Wild West Gargantuar mają najkrótsze wpisy w Almanacu.
    • Z nich wszystkich kura ma najkrótszy, a łasica najdłuższy.
  • Jeżeli Weasel Hoarder zostanie zamrożona, trafiona masłem lub ogłuszona (przez Stuniona lub Stalię) czy też zmniejszona, to nie wypuści swoich łasic.
  • Jeżeli Weasel Hoarder zostanie przejechana przez kosiarkę, to jej łasice mogą się przedostać, doprowadzając do przegrania poziomu.
  • Nie może zjeść Hypno-shrooma, gdyż zabiera zbyt mało punktów życia, tak też łasica zostaje zahipnotyzowana, a grzyb nadal stoi.
  • Łasice, kury, ptaki dodo i ośmiornice to jedyne biologiczne zwierzęta występujące w grze.
  • Pierwotnie nazywały się śnieżne łasice (Snow Weasel)
    • W opisie Weasel Hoarder są również zwane po prostu łasicami, śnieżnymi łasicami oraz lodowymi łasicami.
  • W poziomach Frostbite Caves - Day 30 i Modern Day - Day 34 pojawia się bez udziału Weasel Hoarder, ale mogą też się w ogóle nie pojawić.
  • Przed aktualizacją 3.4.4 łasice nie posiadały animacji jedzenia.

Zobacz też