FANDOM

Infi-nut to piąta roślina odblokowywana w świecie Far Future w Plants vs. Zombies 2. Ma tylko połowę punktów wytrzymałości Wall-nuta, jednak cechuje się możliwością odnowienia swojego zdrowia. Ponadto, jeśli hologram zostanie zjedzony, jego projektor pozostanie na trawniku, umożliwiając mu odrodzenie się.

Etymologia

Jego nazwa pochodzi od słów "infinite" - nieskończony i "nut" - orzech.

Opis w Almanacu

Sun cost: 75

Toughness: Elevated

Recharge: Mediocre

Infi-nuts are weaker than Wall-nuts, but they can regain health over time.

Special: Regenerates health over time

As a young nut he spent way too much time standing between two mirrors and trying to look into infinity.

TŁUMACZENIE

Koszt w słońcach: 75

Wytrzymałość: Podwyższona

Odnawianie: Przeciętne

Infi-nuty są słabsze niż Wall-nuty, ale mogą odnowić zdrowie po upływie czasu.

Umiejętność specjalna: Regeneruje zdrowie po upływie czasu

Jako młody orzech zmarnował zbyt dużo czasu stojąc między dwoma lustrami i próbując spojrzeć w nieskończoność.

Ulepszenia

Pole siłowe Infi-nuta

Plants vs. Zombies 2

Jeśli Infi-nut otrzyma Plant Food, odnowi on swoje zdrowie i wygeneruje pole siłowe chroniące wszystkie rzędy. Działa ono jak Tall-nut, ale potrafi zablokować też niektórych naziemnych przeciwników, którzy potrafią przebić się przez rośliny defensywne.

Strategie

Infi-nut jest przydatny na poziomach w których gracz nie może stracić określonej liczby roślin, gdyż nigdy nie zostanie on całkowicie zjedzony (jednak należy uważać, gdyż może zostać całkowicie zniszczony przez niektórych przeciwników). Dobrym wyborem jest postawienie go na złotym polu, dzięki czemu szanse na zmarnowanie tego pola są mniejsze. Stawianie go na Lily Padach nie jest najlepszym pomysłem, jeśli nie ma się zamiaru użyć na nim Plant Fooda, ponieważ zombie po zjedzeniu hologramu zaczynają zjadać Lily Pada, co może poskutkować utonięciem projektora.

Galeria

Infi-nut Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Infi-nut.

Infi-nut

Ciekawostki

Zobacz też