FANDOM

Jetpack Zombie jest zombie występującym w świecie Far Future w grze Plants vs. Zombies 2. Dzięki swojemu plecakowi odrzutowemu potrafi przelatywać nad większością roślin (poza Tall-nutem i polem siłowym Infi-nuta). Jest bardzo podatny na Blovera i Hurrikale'a.

Jego wariantem jest Disco Jetpack Zombie, który potrafi to samo, lecz jest tworzony przez Disco-tron 3000 w grupach po 4 zombie.

Opis w Almanacu

Jetpack Zombie

TOUGHNESS: Average
SPEED: Speedy

Boosts to float over all but the tallest plant barriers.

Special: floats over low plants, boosts over most other plants
Weakness: tall blocking plants

The Jetpack Zombie was an early adopter during the brain acquisition tech explosion of 2113. Little did he know he would be stuck with version 1.0 of the simple jetpack.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Przeciętna
Szybkość: Polepszona

Potrafi przelatywać nad wszystkim, poza wyższymi roślinami.

Umiejętność specjalna: przelatuje nad niskimi roślinami, a także nad większością innych przeciwników
Słabość: wysokie rośliny

Jetpack Zombie był bardzo blisko przejęcia adaptera technologi mózgowo-wybuchowej z 2113 roku. Niespodziewał się jednak, że nie jest kompatybilna z jego wersją 1.0 szczupłego jetpacka.

Disco Jetpack Zombie

TOUGHNESS: Average
SPEED: Speedy

Boosts to float over all but the tallest plant barriers, in style.

Special: floats over low plants, boosts over most other plants.
Weakness: tall blocking plants

A zombie who 'lives' for drama, he's an original cast member of the stage musical "Disco is BACK! For Revenge!" His signature dance move is "The Weed Whacker."

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Przeciętna
Szybkość: Polepszona

Potrafi stylowo przelatywać nad wszystkim, poza wyższymi roślinami.

Słabość: wysokie rośliny

Jest zombie 'żyjącym' wyłącznie dla przedstawień, grał jedną z głównych ról w musicalu "Disco POWRACA! Zemsta!". Jego ulubionym krokiem tanecznym jest "Chwaściany zabójca".

Występowanie

Jetpack Zombie

Disco Jetpack Zombie

Strategie

Przy dobrze zorganizowanej defensywie jest to zombie, który nam nie zaszkodzi. Jednakże, w większych grupach jest niebezpieczny. Skuteczną bronią będzie Plant Food Infi-nuta, gdyż ten zombie nie może nad nim przelecieć. Hurrikale jest jego słabością, lecz nie jest przydatny na większe grupy tych zombie i nawet na pojedynczych (ze względu na jedną linię działania, większy koszt, dłuższe odnawianie), w przeciwieństwie do Blovera. Ta koniczynka zakończy jego żywot bardzo łatwo i nie ma szans, żeby nią chybić.

Galeria

Jetpack Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Jetpack Zombie.

Jetpack Zombie2

Ciekawostki

Zobacz także