FANDOM

Lodowy Groszek to wariant Groszkostrzelca pojawiający się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Odblokowuje się go w sposób standardowy dla większości postaci. Jest to lodowy wariant, co oznacza, że ataki z jego głównej broni spowalniają trafianych przeciwników, a także potrafią ich kompletnie zamrozić, przez co są chwilowo unieruchamiani bez możliwości atakowania. Posiada standardową ilość zdrowia dla jego klasy.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. zombies: Garden Warfare

The Ice Pea is the coldest Peashooter around, but still carries a warm personality.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Lodowy Groszek ma zimną powłokę, ale gorące serce.

Opis w grze

Ataki Lodowego Groszka spowalniają, a nawet zamrażają zombie!

Wygląd

Głowa oraz strąki Lodowego Groszka są utworzone z lodu, podczas gdy jego łodyga i "nogi" nie są zamrożone. Na tyle jego głowy znajdują się sople. Posiada niebieskie oczy.

Ulepszenia

IcePeaUpgrade
  • Ice Packed Pea Bags - więcej amunicji
  • Chilled Plant Food - szybsze przeładowanie
  • Harder Freezer Burned Peas - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Lodowy Groszek

Gra Lodowym Groszkiem jest bardzo podobna do gry większością innych Groszkostrzelców, jednak ten wyróżnia się tym, że dzięki lodowym atakom może łatwo zyskać przewagę w walkach z przeciwnikiem. To sprawia, że może być przydatnym wariantem do walki z uciekającymi zombie lub do ułatwienia sobie lub innym roślinom pokonanie przeciwników.

Grając przeciwko Lodowemu Groszkowi

W walce z nim warto pozostawać w ruchu by unikać obrażeń od lodu, które potrafią zaszkodzić graczowi, zwłaszcza jeśli gracz otrzyma od niego dostatecznie dużo obrażeń. Warto próbować pokonać go jak najszybciej lub znaleźć osłonę, która uniemożliwi mu zadanie obrażeń.

Galeria

Lodowy Groszek Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Lodowy Groszek.

Lodowy Groszek

Ciekawostki

  • Pomimo, że jego nazwa w języku angielskim to "Ice Pea", roślina ta jest technicznie odpowiednikiem Snow Pea dla Plants vs. Zombies: Garden Warfare i drugiej części gry.