Magiczna zagadka

Magiczna zagadka to zdolność Róży w grze Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest dostępna od początku gry. Pozwala Róży na przemianę w skupisko energii, stając się niewrażliwą na ataki ze strony przeciwników, podczas gdy sama może ich atakować wywoływanymi dookoła siebie falami energii. Zadawanie obrażeń skraca czas przebywania w tej postaci. Zadaje ok. 20 punktów obrażeń. Wariantem tej zdolności jest magiczny lotos dostępny u Ruxa.

Opis w Albumie z naklejkami

Tylko Róża może sprawić, że zmiana w czystą, nieśmiertelną a zarazem śmiertelnie niebezpieczną energię wygląda na tak łatwą.

Strategia

Grając jako Róża

Magiczna zagadka sprawdzi się zarówno w ofensywie, atakując zombie, ale także w ułatwieniu sobie ucieczki z sytuacji zagrożenia. W pierwszym przypadku najskuteczniejsza będzie, gdy próbuje się dobić zranionych wcześniej przeciwników, w szczególności przy małym poziomie zdrowia. Także stanowi poważne zagrożenie dla Impów, gdyż Róża pod taką postacią jest w stanie łatwo go pokonać. Magiczna zagadka może być również wykorzystana do ucieczki w bezpieczne miejsce. Należy wtedy jak najszybciej użyć tej zdolności i udać się do roślin leczących (jeśli ma się mało zdrowia), bądź za osłonę.

Grając jako zombie

Gdy Róża użyje tej zdolności, nie ma sensu jej w tym czasie atakować, ponieważ nie otrzyma ona wtedy żadnych obrażeń. Należy wówczas ocenić w jakim celu została użyta ta zdolność; jeśli Róża zacznie nas atakować, trzeba się wtedy od niej oddalić i przeczekać czas trwania umiejętności, podejmując po jej zakończeniu ponowną próbę ataku. Jeśli jednak Róża ucieka, warto za nią podążać w bezpiecznej odległości, jednak trzeba uważać, gdy ta próbuje ukryć się wśród grupy sojuszników, wtedy nie opłaca się jej gonić, a jeśli gra się postacią skuteczną na większych dystansach, można ją zaatakować pozostając z daleka od niej.

Galeria

Magiczna zagadka Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Magiczna zagadka.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Magiczna zagadka