FANDOM

Moonflower (dosł. Księżycowy kwiat)  jest pierwszą rośliną jaką odblokowujemy w Modern Day w Plants vs. Zombies 2. Produkuje 25 słońca i tworzy wokół siebie (3x3) cień, który ulepsza inne rośliny typu shadow. Każda zasadzona obok niej roślina typu shadow zwiększy produkcję słońca o 25. Może maksymalnie produkować 100 słońca. 

Etymologia

Moonflower pochodzi od Wilca. 'Moon' oznacza księżyc, a 'flower' - kwiat.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 50

TOUGHNESS: Typical
RECHARGE: Mediocre

Moonflowers radiate a glow that powers up adjacent Shadow plants.

SPECIAL: emits 25 sun and more 25 sun for each adjacent shadow plant up to four.

Moonflower is a fierce collaborator. She'll collaborate with anything. She'd collaborate with a table if she could.

TŁUMACZENIE

Koszt: 50

Wytrzymałość: Typowa
Odnowienie: Zrównoważone

Moonflowery generują cień pomagający roślinom typu shadow (cieniowym).

Umiejętność specjalna: Daje o 25 słońca więcej gdy jest obok niej inna roślina typu shadow

Moonflower jest chętna do współpracy. Może pracować z niczym. Jeśli tylko może, współpracuje nawet ze stołem.

Ulepszenia

Jeśli użyjemy na niej Plant Fooda, wyprodukuje ona od 25 do 100 słońca w zależności od ilości sąsiadujących roślin typu shadow, tak samo jak w wypadku jej standardowej produkcji. Tworzy też chroniącą ją barierę, która absorbuje do 10 ugryzień lub atak Gargantuara.

Strategie

Moonflowery warto stosować tuż obok innych roślin typu shadow. Generują one wtedy więcej słońca za małą cenę. Reszta strategii jest taka sama jak w przypadku Sunflowerów czy Twin Sunflowerów.

Galeria

Moonflower Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Moonflower.

Moonflower

Ciekawostki

  • Jest drugą rośliną dającą różne dawki słońca. Pierwszą był Sun-shroom.
  • Jest pierwszą rośliną (która występuje w interkontynentalnej wersji) produkującą słońce, która poza tworzeniem słońca posiada inną umiejętność.

Zobacz też