FANDOM

Nightshade (dosł. Nocny Cień) jest drugą rośliną z jedenastego świata Modern Day z gry Plants vs. Zombies 2. Atakuje na krótki dystans uderzając zombie liściem, który zadaje 10 punktów obrażeń. Potrafi to jednak zrobić tylko 3 razy. Jeśli posadzimy go w obszarze działania Moonflower, może regenerować swoje liście oraz może nimi "rzucać" (atakować z dystansu), jednak wyrzucony liść zadaje tylko 4 punkty obrażeń.

Etymologia

Nightshade pochodzi od Psiankowatych. Nazwa składa się z 'night, czyli 'noc' i 'shade', czyli 'cień'.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 75

DAMAGE: Heavy
RANGE: Straight

RECHARGE: Fast

Nightshades are shadow plants that smack zombies with slappy leaves.

SPECIAL: hurls and regrows leaves when powered.

For Nightshade, smacking is a duty and a privilege. He comes from a long line of ardent smackers, and his family counts three kings, four ambassadors and a president as among those proudly slapped around.

TŁUMACZENIE

Koszt: 75

Obrażenia: Ciężkie
Zasięg: Wprost.

Odnowienie: Szybkie

Nightshade'y są roślinami typu shadow atakującymi zombie za pomocą swoich liści.

Umiejętność specjalna: Miota i regeneruje liście gdy jest w zasięgu Moonflower

Dla Nightshade'a, bicie jest zarówno obowiązkiem, jak i przywilejem. Pochodzi bowiem ze starego rodu uderzaczy, a w jego rodzinie było trzech królów, czterech ambasadorów i prezydent po tym, gdy spoliczkowali wszystkich wokoło.

Ulepszenia

Po użyciu na nim Plant Fooda, wystrzeli w zombie 3 wielkie liście, zadające ogromne obrażenia (30). Ponadto, po tym efekcie jego liście stają się błękitne i zadają większe obrażenia w porównaniu do tych przed otrzymaniem Plant Fooda (wyrzucane zadają 7,5 punktów obrażeń zamiast 5).

Strategie

Nightshade'a warto stawiać z tyłu, tuż obok Moonflowerów. Bez nich nie może funkcjonować prawidłowo. Gdy już zabraknie cienia by postawić go, należy postawić nieco z przodu 2 Księżycowe kwiaty generujące cień, by Nightshade mógł rzucać odnawiać swoje liście. Jest bardzo skuteczny przeciwko Bucketheadom.

Galeria

Nightshade Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Nightshade.

Nightshade

Ciekawostki

  • Gdy atakuje, wydaje taki sam dźwięk co Cactus.
  • Jest bardzo podobny do Bloomeranga.
  • W prawdziwym życiu, Nightshade jest bardzo toksyczny.
  • Tak naprawdę to zadaje troszkę większe obrażenia niż ciężkie.
    • Dlatego, że przeciętne Ciężkie obrażenia wynoszą 4 punkty, a jego rzucane liście zadają 5.

Zobacz też