FANDOM

Ognisty Groszek to postać grywalna pojawiająca się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest to jeden z wariantów Peashootera potrafiący podpalać przeciwników. Posiada standardową ilość zdrowia (tyle co podstawowa wersja).

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Fire Pea is a flaming sensation, able to withstand the heat of being permanently on fire. Fire Pea is very popular in winter and saves money on his heating bill.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Ognisty Groszek to gorący towar, prawdziwy zapaleniec. Staje się bardzo popularny w okresie jesienno-zimowym i oszczędza na ogrzewaniu.

Wygląd

Górna część ciała jest żółtopomarańczowa i wydobywają się z niej płomienie. Reszta ciała pozostaje zielona. Całokształtem niewiele różni się od standardowego Groszkostrzelca.

Ulepszenia

  • Ożywiający Plant Food - szybsze przeładowywanie
    Fire Pea Abilitis
  • Extra gorące groszki - większe obrażenia splash
  • Podpalająca amunicja - większe obrażenia

Odblokowanie

Aby go odblokować, należy zdobyć 10 poziom rangi Groszkostrzelca.

Strategia

Postać ta nadaje się do bezpośrednich ataków. Jest świetna jeśli chodzi o dobijanie przeciwników, ponieważ ich podpala. Świetnie sprawdza się w grupie z innymi ognistymi roślinami. Należy jednak pamiętać, by ataki były przeprowadzane szybko, bo sam wyrzut podpalonego grochu zajmuje trochę czasu. Nie poleca się tej rośliny jako postaci snajperskiej.

Galeria

FirepeaGW Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ognisty Groszek.

FirepeaGW

Ciekawostki