FANDOM

Gardens & Graveyards
Ogrody i cmentarze 
to jeden z trybów rozgrywki z gier Plants vs. Zombies: Garden Warfare (znany tu pod oryginalną nazwą Gardens & Graveyards) i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 (dostępny w Bitwie o Teren). Rozgrywka tu polega na chronieniu baz przed najazdami wrogów, przypominając często tryb 'capture the flag' z gier FPS.

Opis

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Zombies fight to turn the Plants' gardens into Graveyards in an expanding map.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Ostateczna bitwa o Suburbię - mieszanka "Ziołowego ataku" i "Ogrodów i cmentarzy". Rośliny i zombie walczą o przejęcie kontroli nad rozrastającą się mapą.

Mapy

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Driftwood ShoresThe Mega Flower is the guardian of the coast and the Zombies are trying to destroy it! Will the Plants be able to stop them?

Main StreetThe Plants have deployed their secret weapon, the TACTICAL CUKE. Can the Zombies take it out before it launches and destroys Zomboss Mountain?

Wall-nut Hills: The Zombies just found out about Crazy Dave's sweet mansion and want to take it over. If the Plants can't stop them, Dave will be living on the streets!

Cactus CanyonThe Zombies have crash landed in the desert, near a top secret Plant research facility under the golf course. If the Plants don't stop them, they'll ruin everything!

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Nasiona czasuPark Rozrywki "Podróż w Czasie" został wybudowany w 1202 roku przez grupę czarodziejów, którzy połączyli siły dla zbicia fortuny. Teraz teren chcą zająć zombie, bo to świetne miejsce zabawy!

Wielka Biała Północ

Strategie

Defensywa

  • Sadź rośliny doniczkowe. W krytycznej sytuacji, to one mogą cię uratować.
  • Stawiaj pułapki przed i w obrębie bazy. Może to pomóc w zabijaniu wrogów.
  • Gdy przeciwnik wejdzie do bazy, zlikwiduj go jak najszybciej.
  • Używaj jednostek latających do niszczenia portali.
  • Do obrony najprzydatniejsze są rośliny/zombie posiadające dużo punktów zdrowia i umiejętności snajperskie.

Ofensywa

  • Atakuj drużynowo. Rzadko pozwalaj sobie na samotne wyprawy.
  • Stawiaj zombie i chwasty SI. Najlepiej te najmocniejsze. Gracze je często lekceważą, co powoduje, że mogą być prawdziwym zagrożeniem.
  • Używaj latajątych jednostek do wykurzenia wrogów z bazy.
  • Twórz teleportery i chroń je za wszelką cenę.
  • Do ataku najlepiej używać zombie szybkich, z dużymi obrażeniami.

Zakończenie gry

Zakończenie rozgrywki na danej mapie kończy się animacją odpowiadającą sytuacji na ostatnim przejmowanym ogrodzie. Aby uruchomiła się animacja gra musi się kończyć na ostatnim możliwym do przejęcia miejscu np. na mapie Main Street, ostatnim takim miejscem jest miejsce startu rakiety ogórkowej.

Jeśli chodzi zaś o ilość zarabianych monet, gracz za każdą przejętą/obronioną falę otrzymuje 200 monet. Dodatkowo, jeśli zdobędzie wszystkie bazy, otrzyma dodatkowe monety za Perfect Win.

Ciekawostki

  • Jest to jedyny tryb gry z ekskluzywnymi mapami.
  • Najkrótsza możliwa gra w OiC trwa 7 minut.