FANDOM

Opancerzony Pożeracz to postać grywalna pojawiająca się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest dosyć wolny w porównaniu do innych Chomperów, ale przy gryzieniu zadaje większe obrażenia. Posiada też więcej punktów życia niż standardowy Chomper.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Every morning, the Armor Chomper dons his suit of armor and prepares for battle. He tries to lube up his joints during respawns so he doesn't sound too creaky.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Każdego ranka Opancerzony Pożeracz wciska się w zbroję i przygotowuje do walki. Przed każdym pojawieniem się na polu bitwy naoliwia stawy, żeby za bardzo nie chrzęściły.

Wygląd

Całe jego ciało pokrywają metalowe części, które skrzypią przy poruszaniu się. Jego głowa, tak jak u innych Pożeraczy, jest większa od reszty ciała oraz nie posiada widocznych oczu. Na głowie ma grzebień. W miejscu połączenia szyi z głową widać pojedyncze, metalowe płytki.

Ulepszenia

  • Żelazny żołądek - szybsze trawienie przeciwników
  • Opróżnione kieszenie - szybsze poruszanie się
  • Zrównoważone śniadanie - więcej punktów zdrowia

Strategia

Tutaj należy pamiętać, że Opancerzony Pożeracz porusza się bardzo powoli. Trudniej nam będzie uciec przed atakiem, co naraża nas na zgładzenie przez przeciwników. Dobrze jest działać w grupach z Słonecznikiem bądź z Groszkostrzelcem lub być osłanianym przez Kaktusa. W pierwszej grupie mamy większą szansę przeżyć, a w drugiej na atak z zaskoczenia, ponieważ przeciwnik będzie skupiony na naszym kompanie.

Galeria

GGG Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Opancerzony Pożeracz.

GGG