FANDOM

Plants vs. Zombies: Garden Warfare - druga część wydanej w 2014 roku strzelanki Plants vs. Zombies: Garden Warfare. Została wydana 25 lutego 2016r. przez Electronic Arts.

W grze znajdą się poprzednie warianty postaci (prócz promocyjnych) z poprzedniej części. Gracze będą mogli przenieść odblokowane postacie do nowej gry rok od daty premiery.

Od 14 stycznia do 18 stycznia była aktywna wersja BETA gry w języku polskim.

Gracze, którzy wykupili abonament Origin Access mogą zagrać przez 10 godzin w pełną wersję. Posiadacze wersji przedpremierowych mogli pobrać tą część na swoje komputery już od 19 lutego, od godziny 19:00.

O grze

Rośliny atakują

Przygotuj groszkostrzelców do ataku i zagraj w najzabawniejszą, najbardziej zakręconą strzelankę we wszechświecie: Plants vs. Zombies Garden Warfare 2. Dr Zomboss podbił przedmieścia i zmienił je w raj dla zombie, do którego rośliny nie mają wstępu. Czas, by rośliny przeszły do ofensywy. Pomóż im odzyskać ziemię, stając do walki z zombie w 24-osobowym trybie „Herbal Assault”. Możesz też wybrać 4-osobową kooperację lub grę w pojedynkę. Dzięki nowym trybom, klasom i potężnej dawce humoru Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 to prawdziwa wojna przeciw powadze (i znajomym). Walcz tak, jak lubisz. W Garden Warfare 2 znajdziesz również podwórkowe pole walki, na którym wspólnie z 3 znajomymi możesz wykonywać dzienne zadania, podejmować wyzwania i bawić się z postaciami z PvZ.

Cechy gry

  • Rośliny atakują. Tym razem rośliny przechodzą do ofensywy. Odzyskaj przedmieścia z łap zombiaków lub powstrzymaj roślinną inwazję, walcząc w zupełnie nowych trybach.
  • Więcej postaci, klas i skórek. Do akcji wkracza 6 nowych klas postaci – łącznie jest ich już 14. Wyróżnij się w walce – masz do dyspozycji ponad 100 grywalnych roślin oraz zombie z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
  • Graj tak, jak lubisz. Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 oferuje mnóstwo porywających trybów do gry w pojedynkę lub szaleństw w większym gronie. Potrzebujesz towarzystwa? Opanuj przedmieścia w nowym 24-osobowym trybie „Herbal Assault”. Możesz też dołączyć do drużyny zombie lub roślin w 4-osobowym trybie współpracy lub zagrać solo!
  • Żyjący świat PvZ. Walka o przedmieścia wkracza w decydującą fazę: poznaj wyjątkowe, tryskające humorem mapy, przekształcone przez Zombossa krajobrazy, zatłoczoną przestrzeń powietrzną i mnóstwo czekających na odkrycie sekretów.

Tryby gry

Singleplayer

Multiplayer

Klasy roślin

Groszkostrzelec

Słonecznik

Pożeracz

Kaktus

Cytryn

Cytryn to podróżnik w czasie, łowca nagród... i pomarańcza. Jego wyjątkowa umiejętność transformacji pozwala mu wejść do akcji szybciej niż jakakolwiek inna roślina i przystąpić do ataku z maksymalną efektywnością!

Zdolności:

  • Elektrobrzoskwinia
  • Tryb cytryna
  • Tarcza siłowa

Róża

Róża to potężna czarodziejka. Pewnego dnia w jej głowie pojawiła się wizja przyszłości pełnej zombie. Zdecydowana zapobiec takiemu biegowy wydarzeń, przeniosła się w czasie do Suburbii.

Zdolności:

  • Pętla czasowa
  • Magiczna zagadka
  • Ukozowienie

Komandor Kukurydz

Komandor jest gotowy stanąć do walki z zombie. Brak mu poczucia humoru, ale nadrabia to bojowym nastawieniem i podwójnym kolbomiotem.

Zdolności:

  • Maślana zapora
  • Popskok
  • Ziarnisty strzał

Klasy Zombie

Żołnierz

Inżynier

Naukowiec

Gwiazda Sportu

Kapitan Siwobrody

Ekspert walki na odległość w armii zombie. Nie daj się zwieść jego wyglądowi – ten kapitan z drewnianą nogą kryje w zanadrzu podstępną broń, która umożliwia dokładne celowanie z dystansu i zadawanie dużych obrażeń w zwarciu. Arr!

Zdolności:

  • Papuga
  • Rodeo na armacie
  • Wybuchowa beczka

Imp

Imp to najmniejszy i najzręczniejszy spośród zombie. Toruje sobie drogę do zwycięstwa śmiejąc się, wykonując podwójne skoki i unosząc się w powietrzu. Warto też wspomnieć, że ma do dyspozycji dwa automatyczne impomiotacze.

Zdolności:

  • Impkata
  • Granat grawitacyjny
  • Wezwanie robota

Supermózg

Ten bohater ma atak na każdą okazję. Liczysz na mocne wejście i szybkie utorowanie sobie drogi do zwycięstwa? Z pewnością pomoże ci w tym jego seria trzech ciosów. Wolisz walczyć z dystansu? Skorzystaj z jego niesamowitego lasera ręcznego.

Zdolności:

  • Bohaterski kopniak
  • Super ultra kula
  • Turboobroty

Lokacje

W grze dostępne jest 14 map, na których toczy się standardowa rozgrywka, jedna stanowiąca menu główne gry i jedna będąca jednocześnie trybem rozgrywki. Tutaj znajduje się lista obecnie znanych map.

Pakiety DLC

Ta jak poprzednik, Garden Warfare 2 otrzymuje darmowe pakiety DLC.
Lista wydanych pakietów:

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza gra z serii Plants vs. Zombies, która otrzymała oficjalne wsparcie dla języka polskiego.
    • Część pierwsza także została przetłumaczona, jednak nieoficjalnie.
  • Jest to pierwsza gra w historii, zawierająca tak zwane znajdźki. Są to Złote Gnomy.
Seria Plants vs. Zombies
Seria główna Plants vs. Zombies, Plants vs. Zombies 2
Garden Warfare Garden Warfare, Garden Warfare 2
Inne gry Pinball, Adventures, Risk, Use Your Brainz EDU, Heroes
Chińskie spin-off'y Journey to the West, Great Wall Edition, Plants vs. Zombies 2 (Chińska Wersja), Online, All Stars
Usunięte The Board Game, Talking Zombatar