FANDOM

Primal Peashooter (z ang. Pierwotny Groszkostrzelec) jest pierwszą rośliną pojawiającą się w Jurassic Marsh i jest ulepszoną wersją Peashootera. Co 3 sekundy strzela paraliżującym groszkiem, który albo zatrzymuje zombie na 1/2 sekundy, albo go odrzuca o 1 pole.

Etymologia

Słowo "Primal" oznacza "pierwotny" a Peashooter "groszkostrzelec", czyli nazwa tej rośliny z ang. to Pierwotny Groszkostrzelec.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 175

DAMAGE: Normal
RANGE: Straight
RECHARGE: Fast
SPECIAL: primal peas occasionally knock zombies back

Primal Peashooters shoot heavy stunning peas at zombies.

Primal Peashooter may be primitive, but that doesn't stop him from enrolling and excelling in several software development correspondence courses.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 175

Obrażenia: Normalne
Zasięg: Linia prosta
Odnawiania: Szybkie
Umiejętność specjalna: Strzela groszkami które czasem odpychają zombie.

Primal Peashooter strzela mocnymi, zatrzymującymi groszkami.

Primal Peashooter może i jest prymitywny, ale to nie powstrzymuje go przed zapisaniem i doskonaleniem się w kilku programistycznych kursach korespondencyjnych.

Ulepszenia

Pierwotny groszkostrzelec

Efekt Plant Fooda na Primal Peashooterze

Plants vs. Zombies 2

Gdy użyjemy na nim Plant Fooda, wystrzeli 5 kamiennych groszków, zabierających po 5 dps, odpychających jednocześnie zombie. Nie działa na Jurassic Bully'ego.

Strategie

Plants vs. Zombies 2

Primal Peashooter jest bardzo dobry przeciwko zombiem odepchniętym przez Raptory, ponieważ może odepchnąć i tak je do przodu. Jest to też jego największa wada, ponieważ gdy zombie jest poza zasięgiem dinozaura, może zostać popchnięty i ponownie odepchnięty jeszcze bliżej, powodując groźną sytuację. Jest on dobrym wyborem na każdy świat i można go stosować na levelach Save Our Seeds czy Save Plants.

Jest świetnym wyborem na poziom nieskończony w Pirate Seas: ,, Dead Man's Booty"( jak i na niektóre poziomy w Pirate Seas), gdyż może on odepchnąć Swashbuckler Zombie do wody powodując jego śmierć oraz na Barrel Roller Zombie, gdyż może odepchnąć jego beczkę do tyłu powodując, że nie będzie mógł jej dalej pchać.

Galeria

Primal Peashooter2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primal Peashooter.
Primal Peashooter2

Ciekawostki

Zobacz też