FANDOM

Primal Potato Mine (dosł. Pierwotna Mina Ziemniaczana)  jest piątą i zarazem ostatnią rośliną występującą w Jurassic Marsh w grze Plants vs. Zombies 2. Jest pierwotną wersją Potato Mine. Eskploduje w zasięgu 3x3 gdy zostanie dotknięta, kosztuje jednak 50 słońca.

Etymologia

Roślina ta wywodzi się od ziemniaka (potato). 'Primal' oznacza 'pierwotny', a 'mine' - 'mina'. 

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 50

Primal Potato Mines cost more than regular Potato Mines, but they arm more quickly and do damage over a larger area.

DAMAGE: Massive
AREA: Moderate
RECHARGE: Sluggish

Usage: single use, delayed activation
Range: affects area around it

Primal Potato Mine doesn't consider himself to be primal. As far as he's concerned he's state-of-the-art. And who knows? Maybe he is.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 50

Obrażenia: Masywne
Powierzchnia: Umiarkowana
Odnawianie: Powolne

Primal Potato Mine kosztuje więcej niż zwykłe Potato Mine, ale uzbraja się szybciej i działa na większej powierzchni.

Użycie: Pojedyncze, opóźniona aktywacja
Zakres: Przy kontakcie

Primal Potato Mine nie wie, czemu jest nazywany 'pierwotnym'. Od dawna bowiem jest statułą-rysownictwa. A kto o tym wie? Prawdopodobnie tylko on.

Ulepszenia

Gdy Primal Potato Mine damy Plant Fooda, ta natychmiastowo się uzbraja i wyrzuca z siebie dwa inne uzbrojone Primal Potato Mine'y na wolnych polach.

Strategie

Primal Potato Mine ma taką samą strategie co zwyczajna Mina Ziemniaczana. Jest dobrą rośliną na pierwsze zombie, zwłaszcza gdy nadchodzi ich na raz 2-3 koło siebie. W odróżnieniu od Potato Mine jest przydatna podczas poziomów. Gdy widzimy, iż nadchodzi jakiś silny zombie można ją postawić około 2 kratki od nieszczęśnika. Wystarczą 2 sztuki by powaliła Gargantuara. Jeśli jednak nie mamy Imitatera by ją zimitować, możemy zawsze użyć oryginalnego i pierwotnego wariantu. Nie jest przydatna na La Brainsa Tarpits, ponieważ na dalszych poziomach pojawia się nawet kilku zombie na początku poziomu i trzeba reagować innymi roślinami.
Primal Potato Mine tworzy dobre combo z Primal Peashooterem.

Galeria

Primal Potato Mine Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primal Potato Mine.
Primal Potato Mine

Ciekawostki

  • Jeśli pokonamy 7 zombie jedną pierwotną miną, otrzymamy osiągnięcie.
  • Działa na groby jak wcześniej zwyczajny Potato Mine (3x3).
    • Potato Mine posiadał kiedyś błąd, dzięki któremu wysadzał groby w zasięgu 3x3.
  • Nie rozwala bloków lodu ani maszyn Arcade.

Zobacz też