FANDOM

Primal Sunflower (PL - Prehistoryczny Słonecznik jest czwartą rośliną występującą w Jurassic Marsh z gry Plants vs. Zombies 2. Jest pierwotną wersją Sunflower'a, produkując od niego o 25 słońca więcej. Jego koszt został jednak zwiększony do 75.

Etymologia

Primal Sunflower, podobnie jak sunflower, pochodzi od Słonecznika zwyczajnego . 'Primal' oznacza 'pierwotny', a 'sunflower' - 'słonecznik'.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 75

Primal Sunflowers pop out large suns instead of regular ones.

Sun Production: large suns

Primal Sunflower is new to all this sun-giving business, so be patient with her. She's an early adopter of the all-you-can-stuff-yourself buffet style of sun production.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 75

Primal Sunflowery wytwarza wielkie słońca zamiast zwykłych.

Produkcja słońca: Duże słońca

Primal Sunflower jest nowa w biznesie tworzenia słońca, więc musisz być z nią cierpliwy. Potrafi jednak już zrobić wszystko co możesz sobie wyobrazić z produkcją słońca!

Ulepszenia

Gdy użyjemy na niej Plant Fooda, wyprodukuje za jednym razem trzy wielkie słońca (225).

Strategie

Strategia jest taka sama jak w przypadku Sunflower'a. Warto go stawiać z tyłu, około 1-2 rzędy. Można nim blokować zombie, by móc postawić za chwilę na przykład Potato Mine'a.

Galeria

Primal Sunflower Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primal Sunflower.

Primal Sunflower

Ciekawostki

  • Jest jedną z 3 roślin produkujących duże słońca. Inne to Sun-shroom i Moonflower
  • W Plants vs Zombies Garden Warfare 2 jest boss który bardzo przypomina Primal Sunflowera

Zobacz też