FANDOM

Primal Wall-nut (dosł. Pierwotny Ściano-orzech) jest drugą rośliną pojawiającą się w świecie Jurassic Marsh w Plants vs. Zombies 2. Jest pierwotną wersją Wall-nuta, posiadając taką samą wytrzymałość, lecz szybsze odnawianie. Dodatkowo, może przetrwać 3 ataki Gargantuarów, podobnie jak Spikerock.

Etymologia

Primal Wall-nut pochodzi od orzecha włoskiego (walnut). Słowo 'primal' oznacza 'pierwotny', 'wall' ściana, a 'nut' orzech.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 75

TOUGHNESS: High
RECHARGE: Fast

Primal Wall-nuts cost a bit more than typical Wall-nuts, but they can be planted much more quickly.

"Grunt," explains Primal Wall-nut. "Grunt oog grunt-grunt," he goes on to say. "Ook-urg grunty grunt grunt," he concludes. A nut of many opinions, is Primal Wall-nut.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 75

Wytrzymałość: Wysoka
Odnawianie: Szybkie

Primal Wall-nuty kosztują więcej niż normalne Wall-nuty, jednak można je sadzić znacznie szybciej.

"Grunt" wyjaśnił Primal Wall-nut. "Grunt oog grunt-grunt" kontynuuje. "Ook-urg grunty grunt grunt" skończył myśl tymi słowami. Primal Wall-nut bowiem od zawsze bronił swoich poglądów.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Gdy użyjemy na nim Plant Fooda, zmieni się w kamień mający 2x więcej zdrowia niż normalnie oraz potrafi wytrzymać aż 5 ataków Gargantaura (za 6 zostanie zniszczony).

Strategie

Plants vs. Zombies 2

Warto go ustawiać na około 4 linii, ponieważ to tutaj ląduje największa liczba zombie po pomocy przez dinozaury. Jest o wiele lepszy niż zwyczajny Wall-nut, pomimo wyższej ceny. Nie warto go jednak stawiać na Last Standach. Najlepiej spisuje się jednak jako broń przeciw Gargantaurom. Potrafi wytrzymać parę ich ataków, pozwalając innym roślinom na spokojne atakowanie giganta.

Galeria

Primal Wall-nut2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Primal Wall-nut.
Primal Wall-nut2

Ciekawostki

  • Jest jedyną rośliną defensywną, która potrafi przetrwać atak Gargantaura bez użycia Plant Fooda.
  • W przeciwieństwie do innych roślin defensywnych, zbroja Primal Wall-nuta po użyciu Plant Fooda zakrywa jego całe ciało, wliczając w to oczy.

Zobacz też