FANDOM

MiniSłonecznik

Słonecznik to jedna z klas roślin pojawiających się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i jej kontynuacji. Wszystkie rośliny w tej klasie potrafią uleczać swoich sprzymierzeńców. Posiada też najmniej punktów zdrowia ze wszystkich roślin.

Warianty

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Sunflower is the backbone of the Plants army and keeps her teammates in the fight with her superior healing and sunny personality. She prefers to stay near the back of the fight, lending assistance with her long range attacks.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Słonecznik to jedna z najważniejszych roślin w całej armii. Potrafi doskonale uzdrawiać resztę oddziału, a uśmiech nigdy nie znika z jego twarzy. Woli trzymać się z tyłu i pomagać innym, wykorzystując ataki z dystansu.

Wygląd

Jest to trójwymiarowa wersja Sunflowera z pierwszej części gry z cyklu Plants vs. Zombies. Dodatkowo jest wyposażona w kończyny umożliwiające poruszanie się. Standardowy Słonecznik ma żółte płatki wokół pomarańczowobrązowej głowy. Na twarzy ma piegi.

Ulepszenia

  • Ulepszenie fotosyntezy - szybsze przeładowywanie
    SunflowerUpgrade
  • Więcej światła słonecznego - zwiększona ilość amunicji
  • Światło Supernowej - większe obrażenia

Umiejętności specjalne

Strategia

Sunflowery sprawdzają się jako drużynowi medycy. Najlepiej stacjonować nimi jak najbliżej innych roślin lub Sunflowerów. Nie nadaje się dla początkujących graczy.

Galeria

SunflowerGardenWarfare Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Słonecznik (Plants vs. Zombies: Garden Warfare).

SunflowerGardenWarfare