FANDOM

TorchwoodPvZ2 Zawartość przedstawiona na tej stronie jest niedostępna lub dostępna tylko przez pewien czas. TorchwoodPvZ2

Sap-fling jest rośliną premium z limitowanej edycji w grze Plants vs. Zombies 2. Dodano ją w wersji 3.1.1 i była dostępna do zakupu między 4 grudnia 2014 a 13 stycznia 2015, wróciła podczas eventu Luck O' The Zombie (od 11 marca do 24 marca 2015) i 16 grudnia 2015, podczas świątecznego wydarzenia Feastivus. Sap-fling wytwarza kałuże żywicy na obszarze 1x1 w pobliżu najbliższego zombie. Żywica nie zadaje jednak obrażeń, a dwukrotnie spowalnia zombie stąpające po niej. Efekt ten nie dubluje się jednak z innymi efektami spowalniania (Winter Melon lub Plant Food Red Stingera). Kałuże nie mogą się wytworzyć na wodzie, a latające zombie nie są na nią wrażliwe.

Etymologia

Imię Sap-flinga składa się z członu 'sap' oznaczającego 'sok roślinny', czyli 'żywica' i 'fling' czyli 'rzucać'. Sama roślina bazuje na 'sapling'u czyli sadzonce drzewa.

Opis w Almanacu

Sun cost: 75

AREA: Tile
RANGE: Lobbed
RECHARGE: Fast

Sap-flings create zombie-slowing puddles of sap.

Damage Details: does no damage on impact, but creates sap puddle
Special: slows zombies who walk in puddle

You've gotta see Sap-fling's throwing arm to believe it. He may be young, but everyone agrees ... the kid's got TALENT. Scouts from some of the biggest Pinecone Ball teams have been keeping a close eye on him. He could be headed to the majors. Oh sure, some knock him for his incredibly sticky spitball. But he only uses all-natural sap, so it's entirely legal.

TŁUMACZENIE

Koszt: 75

Obszar: 1 pole
Zasięg: Lobowany
Odnawianie: Szybkie

Sap-fling tworzy spowalniające zombie kałuże żywicy.

Szczegóły obrażeń: nie zadaje obrażeń, ale tworzy kałuże żywicy
Umiejętność specjalna: spowalnia zombie chodzących po żywicy

Musicie zobaczyć jak Sap-fling rzuca je zza ramienia by w to uwierzyć. Może i jest młody, ale dzieciak MA talent. Skauci z jednego z najlepszych zespołów ligi Pinecone Ball mają na niego oko. Ma mnóstwo możliwości. Owszem, jego sok jest zbyt lepki, ale ceni tylko naturalne składniki, więc nikt nie może mu nic zarzucić w tej sprawie.

Ulepszenia

Gdy Sap-fling otrzyma Plant Fooda, wystrzeli 20 pocisków, które stworzą kałuże żywicy na 15 sekund.

Strategie

Sap-fling jest rośliną która nie współgra dobrze z innymi roślinami spowalniającymi. Na dodatek jest w miarę droga, sama nie zadając obrażeń. Należy więc stawiać ją w zaawansowanych momentach poziomu. Jest strasznie efektywna wraz z roślinami pokroju Spikeweeda, Spikerocka, Primal Peashootera i Bonk Choya.

Galeria

Sap-fling Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Sap-fling.

Sap-fling

Ciekawostki

  • Jest jedyną rośliną ofensywną, nie mogącą zadać obrażeń zombie.