FANDOM

Shield Zombie jest zmechanizowanym przeciwnikiem występującym w Plants vs. Zombies 2. Może on tworzyć pole siłowe obejmujące swoim zasięgiem rząd, na którym się znajduje wraz z sąsiednimi. Tarcza ta blokuje nadciągające pociski, w tym te lobowane, jednak po otrzymaniu odpowiedniej liczby obrażeń zostanie tymczasowo wyłączona, lecz może zostać wygenerowana na nowo.

Opis w Suburban Almanac

Toughness: Average
Speed: Basic

Protect himself and nearby zombies with a force field.

Special: creates a shield to protect from incoming attacks

Shield Zombie developed his system using funds from a BiteStarter campaign. The push goal for pushing plants was not met.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Przeciętna
Szybkość: Podstawowa

Chroni siebie i pobliskich zombie przy pomocy pola siłowego.

Umiejętność specjalna: tworzy tarczę dla ochrony przed nadciągającymi atakami

Shield Zombie stworzył swój system używając funduszy z kampanii na BiteStarterze. Cel umożliwiający mu popychanie roślin nie został osiągnięty.

Występowanie

Strategie

Dobrą bronią na tego przeciwnika jest Laser Bean lub Fume-shroom, których ataki przebijają się przez pole siłowe. Skuteczny przeciwko niemu jest też A.K.E.E., którego pociski odbijają się od tarczy i mogą zadać obrażenia przeciwnikom za nią. Można też przy pomocy E.M.Peacha wyłączyć jego maszynę wraz z polem siłowym. Umożliwi to roślinom, których ataki były blokowane, zadanie mu obrażeń.

Galeria

Shield Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Shield Zombie.
Shield Zombie2

Ciekawostki

  • Jego pole siłowe początkowo miało być niebieskie oraz obejmować zasięg 3x3.
  • Wspomniany w Almanacu BiteStarter jest parodią Kickstartera, z kolei drugie zdanie w opisie tego zombie nawiązuje do Mecha-Football Zombie, który ma możliwość popychania roślin.
  • Jego pole siłowe zniknie, jeżeli zostanie odepchnięty przez Chard Guarda.

Zobacz też