FANDOM

Shrinking Violet  (dosł. Pomniejszający Fiołek) to roślina premium występujące w grze Plants vs. Zombies 2. Po raz pierwszy została pokazana w Sneak Peak'u dla Modern Day. Kosztuje 20,66 złotych.

Shrinking Violet potrafi zmniejszyć wszystkie zombie w zasięgu 3x3. Są wtedy bardziej podatne na nasze ataki. Jeśli użyjemy ją na małych zombie, np. Imp, zostaną pokonane natychmiastowo.

Etymologia

Shrinking Violet wywodzi się od fiołka. Słowo "shrinking" oznacza "zmniejszający", "zmniejszająca". Jest to gra słowna od określenia "shrinking violet", oznaczającego nieśmiałą osobę.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 50

AREA: 3x3
RECHARGE: Slow

Shrinking Violets shrinks zombies in an area, forcing them to take double damage and reducing the bite damage they inflict.

USAGE: single use, activates on contact
RANGE: affects zombies in surrounding tiles
SPECIAL: shrinks imps to oblivion

Shrinking Violet started out shy, but it's remarkable how a discovering a magical talent for zombie-reduction can change your whole outlook.

TŁUMACZENIE

Koszt: 50

Obszar: 3x3
Odnowienie: Wolne

Shrinking Violet zmniejsza zombie w swoim zasięgu, zmniejszając podwójnie ich wytrzymałość i spowalniając szybkość zjadania roślin.

Użycie: Pojedyncze, przy kontakcie.
Zasięg: Działa na pobliskich polach
Umiejętność specjalna: Zmniejsza Impy do minimum, zabijając je.

Shrinking Violet może i wygląda na pierwszy rzut oka na nieśmiałą, ale sposób w jaki zmniejsza zombie, może zmienić cały twój pogląd o niej.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Gdy użyjemy na niej Plant Fooda, zmniejszy wszystkie zombie znajdujące się aktualnie na planszy.

Strategie

Plants vs. Zombies 2

Shrinking Violet jest bardzo przydatna przeciwko Gargantuarom. Należy jednak pamiętać, że olbrzym nadal może instakill'ować nasze rośliny. Dobrym wyborem jest także przeciw Impom czy Owadom, ponieważ natychmiastowo ich pokonuje.

Galeria

Shrinking VioletPVZ2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Shrinking Violet.
Shrinking VioletPVZ2

Ciekawostki

  • Muzyka zmniejszonego Pianist Zombie jest szybsza.
  • W trakcie animacji rozpadania się płyty trzymanej przez zmniejszonego Camel Zombie wraca ona do swoich normalnych rozmiarów.
  • Jeśli użyjemy jednocześnie jej Plant Food'a i Thyme Warpa, gra się zcrashuje (zawiesi).
  • Jest 3 najmniejszą rośliną w grze. 1 i 2 to odpowiednio: najmniejsza forma Sun-shroom i Electric Blueberry.
  • Po aktualizacji 4.3 zmniejszone zombie zaczęły zadawać mniejsze obrażenia.