FANDOM

Stallia jest czwartą rośliną występującą w świecie Lost City z gry Plants vs. Zombies 2. Można było ją zauważyć w wielu trailerach zapowiadających drugą część tego świata.

Stallia spowalia wszystkie zombie w zasięgu 3x3 na 10 sekund. Spowolnienie nie ma żadnych skutków ubocznych i działa podobnie jak u Snow Pea czy Sap-flinga.

Etymologia

Stallia wywodzi się od dalii i słowa 'stall' oznaczającego 'blokować'.

Opis w Suburban Almanac

Sun cost: 0

AREA: 3x3
RANGE: Touch
RECHARGE: Sluggish

Stallias slow down zombies with a puff of perfume.

Usage: single use, activates when zombie is close
Special: slows nearby zombies

"Life moves too quickly in our modern world," says Stallia. "Folks need to slow down and smell some spores."

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 0

Powierzchnia: 3x3
Zasięg: Przy dotknięciu
Odnawianie: Powolne

Stallia spowalnia zombie za pomocą dymku perfum.

Użycie: Pojedyncze, aktywuje się gdy zombie jest blisko
Umiejętność specjalna: Spowalnia najbliższe zombie

"Życie jest zbyt szybkie w naszym świecie" mówi Stallia. "Musimy zwolnić i poddać się woni perfum".

Ulepszenia

Gdy użyjemy na Stalli Plant Fooda, spowolni wszystkie zombie znajdujące się na ekranie na okres 10 sekund.

Strategie

Stallia jest przydatna na początku poziomu, a także na ogromną grupę zombie. Dzięki niej, możemy spokojnie poczekać, aż odnowi się nam roślina typu Cherry Bomba, potrafiąca zabić spowolnione zombie. Nie potrafi dublować spowolnienia w żaden sposób. Jest przydatna na szybkie zombie, na przykład na Bug Zombies. Stanowi dobre combo z Iceberg Lettuce. Nie warto stawiać jej na Złotych Polach, ponieważ gdy zombie do niej podejdzie i użyje swojej umiejętności, pole się zmarnuje.

Galeria

Stallia Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Stallia.

Stallia

Ciekawostki

  • Jeśli użyjemy na zombie efekt spowolnienia Stallii z efektem zatrzymania lodowej rośliny, nieumarły będzie ciemno niebieski.
  • Przed aktualizacją 3.9 można było ją użyć na Last Standach.
  • Może czasami zostać zabita przez Pianist Zombie.

Zobacz też