FANDOM

Wampiryczna kolczatka

Wampiryczna kolczatka to zdolność Pożeracza, występująca w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Można było zakupić ją u Ruxa w kanałach za 500 000 monet. Tak jak każda inna kolczatka, uniemożliwia wykorzystywanie zdolności zombie i przytrzymuje ich w jednym miejscu. Ulecza Pożeracza, który postawił daną wampiryczną kolczatkę.

Opis w Albumie z naklejkami

Kiedy zombie wejdzie na wampiryczną kolczatkę, otrzymasz premię do zdrowia! Zombiakowi nie stanie się nic poważnego, ale pewnie będzie mu głupio, że wpadł w twoją pułapkę.

Strategia

Grając jako Pożeracz

Wampiryczna kolczatka może okazać się pomocna przy regenerowaniu punktów zdrowia. Grając w operacjach ogrodowych warto ustawić ją przy ogrodzie, gdyż istnieje szansa, że podczas walki nagle otrzymamy premię do zdrowia. W grze online najskuteczniejsze jest ustawienie tej kolczatki pod aktualnym przeciwnikiem, zachodząc go od tyłu (gwarantuje to największą skuteczność). Taki ruch spowoduje, że nasz przeciwnik nie będzie mógł się ruszyć, a my będziemy mogli go pokonać jednocześnie otrzymując premię do zdrowia.

Grając jako Hrabia Gryzula możemy w ten sposób zapewnić sobie częstą regenerację zdrowia. Strategia jest taka sama jak w przypadku innych Pożeraczy, ale jeśli dodatkowo zje się złapanego w wampirzą kolczatkę zombie otrzyma się ogromną ilość dodatkowych punktów zdrowia.

Grając jako Zombie

Wampirza kolczatka nie stanowi większego zagrożenia, jeśli w pobliżu nie ma Pożeraczy. Gdy tylko zauważymy kolczatkę, należy ją zniszczyć, by Pożeracz, który ją położył w danym miejscu, nie mógł zregenerować sobie zdrowia. Jeśli jednak wpadniemy na kolczatkę, a w pobliżu jest Pożeracz, należy po prostu spróbować pokonać Pożeracza, gdyż nieopłacalne jest próbować niszczyć kolczatkę, ponieważ w tym czasie staniemy się łatwym kąskiem dla przeciwnika.

Galeria

Wampiryczna kolczatka Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wampiryczna kolczatka.

Wampiryczna kolczatka

Ciekawostki

  • Jest to jedyna kolczatka, która nie zadaje obrażeń.

Zobacz też