FANDOM

Może chodziło ci o Zombie Chickena z Plants vs. Zombies Heroes?

Zombie Chicken to zombie występujący w Plants vs. Zombies 2 w świecie Wild West. Zostaje uwolniony w grupach, gdy zranimy Chicken Wrangler Zombie.

Opis w Almanacu

TOUGHNESS: Fragile
SPEED: Flighty

Once released onto the lawn chickens run at full speed to peck at your brains.

Ba-qwack!

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Delikatna
Szybkość: Niestateczna

Kiedy tylko kury wejdą na trawnik, biegną tak szybko, jak tylko mogą, by wydziobać ci twój mózg.

Ko-Ko-Dak!

Strategie

Najlepiej przeciwko nieumarłym kurom sprawują się kolce w podłożu (Spikeweed, Spikerock), rośliny elektryczne (Lightning Reed, Electric Currant), rośliny obszarowe (Phat Beet, Snapdragon) oraz rośliny przebijające (Laser Bean, Cactus)

Źle natomiast przeciw nim działają rośliny lobujące, a skuteczność roślin, strzelających prosto różni się ze względu na wystrzeliwane pociski. Peashooter może sobie nie dać rady.

Galeria

Zombie Chicken2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombie Chicken.

Zombie Chicken2

Ciekawostki

  • Jest najszybszym zombie spośród wszystkich serii.
  • Nieumarła Kura, Lodowa Łasica i Jurajski Imp to obecnie jedyne zombie z wytrzymałością Fragile.
  • Gdy umiera, pojawiają się pióra, tak samo jest w przypadku Mewy, Papugi i Dodo Rider Zombie.
    • W wersji chińskiej Zombie Chickeny się nie pojawiają.
  • W niektórych wersjach iOS oraz Androida, po użyciu Power Zapa lub spaleniu przez Piorunującą Trzcinę, może zmienić się w kubełek smażonych skrzydełek.
    • Jest to również ikona osiągnięcia Smażony Kurczak.
      • Kubełek bardzo przypomina ten z KFC.
  • Kura, Łasica i Wild West Gargantuar mają najkrótsze wpisy w Almanacu.
    • Z nich wszystkich kura ma najkrótszy, a łasica najdłuższy.
  • Jeżeli Chicken Wrangler Zombie zostanie zamrożony, trafiony masłem lub ogłuszony (przez Stuniona lub Stalię) czy też zmniejszony, to nie wypuści swoich kur.
  • Chicken Wrangler Zombie może wypuścić nawet 13 kur.
  • Jeżeli Chicken Wangler Zombie zostanie przejechany przez kosiarkę, to jego kury mogą się przedostać, doprowadzając do przegrania poziomu.
  • Nie może zjeść Hypno-shrooma, gdyż zabiera zbyt mało punktów życia, tak też kura zostaje zahipnotyzowana, a grzyb nadal stoi.
    • Zahipnotyzowane zombie zmieniają swój kolor, natomiast te, uwalniane przez Chicken Wangler Zombie pozostają białe.
  • Możliwe jest użycie na niej masła podczas Vasebreakera, jednak wizualnie się ono nie pokaże.
    • Dodatkowo masło jej nie zabije, gdyż Masło-Power Up nie zadaje obrażeń.
  • Istnieje możliwość spowolnienia kury bez jej zabijania: Efekt Plant Fooda Snow Pea, odrzut Hurrikale'a, sok Sap-flinga oraz opary Stallii.
  • Kury, Łasice, Dodo i Ośmiornice to jedyne biologiczne zwierzęta występujące w grze.

Zobacz też