FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Yeti, z innych gier z serii?

Zombie Yeti to zombie występujący w grze Plants vs. Zombies. Możemy go spotkać tylko przy ponownym przechodzeniu poziomu 4-10, na którym się pojawia dosłownie przez kilka sekund, a potem ucieka. Gdy go pokonamy, otrzymamy 4 diamenty (5 kiedy pokonamy go za pierwszym razem). Jest ostatnim zombie jakiego spotykamy w Adventure Mode.

Opis w Suburban Almanac

ZOMBIE YETI

A rare and curious creature.

Toughness: high
Special: runs away after a short while

Little is known about the Zombie Yeti other than his name, birth date, social security number, educational history, past work experience, and sandwich preference (roast beef and Swiss).

TŁUMACZENIE

Zombie Yeti

Rzadkie i ciekawe stworzenie.

Wytrzymałość: Wysoka
Umiejętność specjalna: Ucieka po krótkiej chwili

Mało wiadomo o Zombie Yeti, poza jego imieniem, datą urodzenia, peselem, historią szkolnictwa, dawnych prac i preferencją do kanapek (koniecznie z wołowiną i serem szwajcarskim).

Występowanie

Strategie

Przeciwko Yeti Zombie dobrze jest użyć mocnych roślin. Z racji tego, iż poziom 4-10 jest typu Special Delivery, jesteśmy w 100% podatni na to, co da nam gra. Najlepszym wyborem jest instant-kill, czyli rośliny takie jak Cherry Bomb, albo Doom-Shroom. Ice-Shroom też może być przydatny, istnieje jednak możliwość, że nie zdążymy go zabić przed końcem zamrożenia.

Metoda nabijania monet

Po pokonaniu Zombie Yeti'ego, należy wyłączyć grę. O ile poziom będziemy musieli zaczynać od początku, to na naszym koncie dodane zostanie $4000. Robimy tak cały czas, póki nie uznamy, że mamy wystarczającą ilość monet.

Galeria

Zombie Yeti Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombie Yeti.

Zombie Yeti

Ciekawostki

  • Balloon Zombie (kiedy jest na balonie), Bungee Zombie, Zombie Bobsled Team (na ich pojeździe), wszystkie zombie z minigier ZomBotany i ZomBotany 2 i Yeti Zombie nie posiadają spopielonej animacji. Po prostu wtedy ich ciało staje się czarne a po krótkim czasie normalnie znikną.
  • Zombie Yeti, Digger Zombie (kiedy nie straci kilofa), Bungee Zombie, Catapult Baseball Zombie, Target Zombie i Dr. Zomboss to jedyne zombiaki, które nie docierają do domu gracza.
  • Yeti Zombie, kiedy jest zahipnotyzowany nie upuszcza diamentów.
  • W piosence Stop Zombie Mouth! w 0:59 można zauważyć, że ma w środku koszulki trzecią rękę.
  • Zombie Yeti i Digger Zombie (który nie stracił kilofa) to jedyne zombie, które mogą iść w odwrotnym kierunku bez zostania zahipnotyzowanym.
  • Rzadko zjada rośliny, ponieważ dociera maksymalnie do 3 kratki.
  • Yeti Zombie jest zombiakiem posiadającym jedną z największych ilości zdrowia bez żadnych tarcz, ani hełmów. Innymi takimi są Zomboni, Catapult Zombie, Gargantuar, oraz Dr. Zomboss (W swoim Zombocie).
  • W pierwszej części gry, Yeti Zombie jest robotem, podobnie jak i w jej kontynuacji.